چرا محل کار ترکیبی ممکن است آینده کار باشد [Infographic]

97 درصد از کارگران آمریکایی اکنون کار در خانه را ترجیح می دهند. برای هر کارمندی که یک شرکت 2 یا 3 روز در هفته کار می کند ، 11000 دلار پس انداز می کنند. تنها 37 درصد از مشاغل ایالات متحده را می توان به طور کامل در خانه انجام داد. شرکتهای کوچک و بزرگ باید محل کار ترکیبی ایجاد کنند. نکته مهم در انتخاب مدل ترکیبی ، گوش دادن به نیازهای مدیریت و کارکنان است. اگر شرکت ها بخواهند یک محیط کار ایده آل ایجاد کنند ، گفتگوی آزاد که در آن احزاب در مورد انتظارات خود صادق هستند ضروری است.

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر نون

@برایان والاسبرایان والاس

موسس @ NowSourcing. مشارکت‌کننده @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

وقتی COVID-19 به سواحل آمریکا برخورد کرد ، 95 درصد از کارکنان ادارات متوجه شدند که کار در خانه چگونه است. با وجود شک و تردید اولیه ، کار از راه دور در بین کارگران ضربه خورده است. 97 درصد در حال حاضر می گویند ترجیح می دهند از راه دور کار کنند. دلایل آنها از اجتناب از رفت و آمد ، بهبود تعادل بین کار و زندگی و لذت بردن از وقت بیشتر با خانواده خود متفاوت است. برخی از کارگران می گویند حتی اگر دستمزد خود را کاهش دهند ، دستمزد خود را می پذیرند.

کار از راه دور برای مشاغل نیز مفید بوده است. برای هر کارمندی که یک شرکت 2 یا 3 روز در هفته از خانه کار می کند ، 11000 دلار پس انداز می کنند. این صرفه جویی در هزینه ها ناشی از هزینه های کمتر اداری ، کاهش کارکنان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور