چرا ما به جای انسان، هوش مصنوعی را مانند سگ ها آموزش می دهیم؟

مشکل اساسی هوش مصنوعی مدرن این است که سعی می کند یک سگ آموزش دیده پیچیده ایجاد کند نه یک عامل هوشمند که قادر به یادگیری، توسعه و بهبود باشد. این رویکرد یک بن بست است و نیاز به تغییر اساسی دارد. ما نیاز به ایجاد یک هوش مصنوعی جدید داریم که بتواند به همان روشی که انسان ها یاد می گیرند، بیاموزد.

تصویر
عکس پروفایل ولاد روماشوف هکر ظهر

ولاد روماشوف

فیزیکدان و مهندس نظری سابق. اکنون روی ادغام علوم اعصاب، NLP و هرمنوتیک برای ایجاد یک هوش مصنوعی جدید کار کنید.

اول باید اعتراف کنم من در صنعت هوش مصنوعی نسبتاً تازه کار هستم، بنابراین اگر نظرات من کمی ساده لوحانه به نظر می رسد، ببخشید. با این حال، دقیقاً به دلیل قرار گرفتن در معرض جدید من با موضوع، ممکن است آنچه را که پیشکسوتان صنعت هوش مصنوعی نمی‌بینند، ببینم، زیرا تار شدن دید شما پس از مدت‌ها نگاه کردن به چیزی غیرعادی نیست.

با گذراندن چند سال در زمینه هوش مصنوعی، من فقط برای پیشگامان و متخصصان این صنعت که در سال‌های اخیر نتایج باورنکردنی ایجاد کرده‌اند، نهایت احترام قائل هستم. با این حال، من معتقدم یک مشکل اساسی در رویکرد هوش مصنوعی مدرن وجود دارد که آنچه را که می‌توانیم با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های فعلی به دست آوریم، محدود می‌کند.

اساساً، به جای توسعه یک عامل هوشمند که می تواند یاد بگیرد، توسعه یابد و بهبود یابد، رویکرد هوش مصنوعی مدرن سعی می کند یک سگ آموزش دیده ایجاد کند که بتواند دمپایی های شما را برای شما بیاورد.

این سگ ممکن است در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور