چرا شهرستان فردریک برای بازار مرکز داده NoVA مهم است | دانش مرکز داده

سرعت تا بازار، مقیاس‌پذیری و پایداری مدت‌هاست که الزامات موجود در جدول برای مشتریان در مقیاس فوق‌العاده در نظر گرفته شده‌اند. با توجه به این دستورات، توانایی ارائه‌دهنده مرکز داده برای پیمایش موفقیت‌آمیز چالش‌های انتخاب سایت استراتژیک مانند محدودیت‌های نیرو و زمین، مسائل زنجیره تامین، دسترسی به انرژی‌های تجدیدپذیر و اتصال هرگز برای رفع نیازهای مشتریان حیاتی نبوده است.

با وجود بادهای اقتصادی جهانی، اصلاحات بازار پس از همه گیری و انقباضات پرسنلی که در حال حاضر چشم انداز کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده است، طبق تحلیل McKinsey & ، پیش بینی می شود تقاضای مراکز داده در ایالات متحده تا سال 2030 تقریباً 10 درصد در سال رشد کند. شرکت. ایالات متحده تقریباً 40 درصد از بازار جهانی مراکز داده را در اختیار دارد.

اما از آنجایی که نیاز به توسعه مرکز داده جدید همچنان در حال افزایش است – به دلیل تقاضا برای رایانش ابری، هوش مصنوعی مولد، خدمات مبتنی بر ابر، و طرح‌های تحول دیجیتال شرکت‌های بزرگ – در دسترس بودن زمین، برق، آب و اتصال به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. حتی با افزایش هزینه زمین و مقیاس زیرساخت مورد نیاز برای پشتیبانی از توسعه مرکز داده نیز محدود می شود.

ملاحظات عملی تأخیر دیکته می‌کند که برنامه‌ها و بارهای کاری خاص باید در مجاورت پایگاه کاربر خود قرار گیرند. فقط شاهد بزرگترین تمرکز زیرساخت های محاسبات ابری در جهان، ویرجینیای شمالی باشید، که برای مدت طولانی یک اولویت استراتژیک برای بزرگترین مشتریان سازمانی فرامقیاس و داده محور جهان بوده است.

بر اساس گزارش Cushman & Wakefield، جای خالی “کوچه مرکز داده” زیر یک درصد باقی مانده است، حتی با وجود جذب 772 مگاواتی در سال گذشته. و در حالی که صنعت همچنان به فکر جایگزین های استراتژیک برای منابعی مانند انرژی و مصالح ساختمانی در زمان کمبود و تنش های ژئوپلیتیکی است، دو منبع وجود دارد که از این نظر نسبتاً محدود هستند: زمین موجود و نیرو.

بنابراین، برای مشتریانی که به سرعت در حال رشد هستند و مشتریان سازمانی متمرکز بر مقیاس و سرعت تحویل هستند، یک خروجی رشد با تمام مزایای بازار مرکز داده ویرجینیای شمالی بسیار اشباع شده می تواند جایگزین جذابی در نظر گرفته شود. شهرستان فردریک، مریلند، به همین شکل ظاهر شده است.

بیش از همیشه، مکان همه چیز است

شهرستان فردریک به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز داده بسیار جذاب در منطقه بزرگتر متروی واشنگتن است که طیف جذابی از فرصت‌های سایت، زیرساخت‌های انرژی و آب، مزایای مالیاتی و محیط تجاری با هزینه‌های عملیاتی کمتر را در مقایسه با مناطق مجاور ارائه می‌دهد.

نزدیکی به Ashburn

مزیت بارز انتخاب شهرستان فردریک موقعیت استراتژیک آن است. در مجاورت شهرستان لودون، کمتر از 40 کیلومتر – بسیار کمتر از یک ثانیه از طریق فیبر – تا اکوسیستم اتصال Ashburn فاصله دارد. مشتریان مراکز داده تمایل دارند نزدیکی به هاب های اصلی را ترجیح دهند، که هزینه اتصال زیرساخت شبکه را کاهش می دهد و اشتراک تقریباً آنی داده ها را تسهیل می کند.

قدرت و در دسترس بودن زمین

در مورد نیرو، شهرستان فردریک توسط پوتوماک ادیسون، یک شرکت FirstEnergy، خدمات رسانی می کند که یک سیستم انتقال قوی و شبکه ای 230 کیلوولت ارائه می دهد. پوتوماک ادیسون یک ساختار نرخ رقابتی ارائه می دهد که از نظر قیمت گذاری با بازارهای مرکز داده اطراف قابل مقایسه است. پردیس Aligned در فردریک، MD تا 264 مگاوات ظرفیت فناوری اطلاعات را با ساخت کامل پشتیبانی می کند و گزینه های جدیدی را برای مشتریانی که به دنبال توسعه در هسته Ashburn با محدودیت انرژی هستند، ارائه می دهد.

زمین برای توسعه مرکز داده جدید بسیار در دسترس است و با کسری از هزینه زمین در Loudoun County یا Prince William County. تأیید شهرستان فردریک در مورد اصلاحیه‌ای در قانون منطقه‌بندی خود، صراحتاً مراکز داده را به‌عنوان استفاده مجاز در مناطقی که دارای بخش‌های صنعتی سبک یا صنعتی عمومی هستند تعیین کرد. با درک زمان‌بندی بحرانی مرتبط با چرخه‌های تحویل مرکز داده، برنامه Fast Track Permitting شهرستان فردریک می‌تواند پروژه‌های مرکز داده را از طریق فرآیند توسعه تسریع کند و در نتیجه در مرحله برنامه‌ریزی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشد.

مشوق های مالی

مشتریان مرکز داده در شهرستان فردریک از مالیات بر فروش برای خرید یا اجاره تجهیزات مرکز داده، از جمله تجهیزات کامپیوتری یا فعال کردن نرم افزارهای ایمن برای پردازش، ذخیره سازی، بازیابی یا ارتباط داده ها، از جمله سرورها، روترها، اما نه محدود به آنها، معاف هستند. ، اتصالات و سایر سخت افزارهای فعال کننده. برای واجد شرایط بودن برای معافیت 10 ساله، مشتریان باید 5 میلیون دلار سرمایه گذاری کنند و پنج شغل جدید ایجاد کنند. یک معافیت 20 ساله مستلزم سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری و ایجاد پنج موقعیت جدید است. هر شغل جدید باید یک موقعیت تمام وقت باشد و حداقل 150 درصد حداقل دستمزد ایالتی را بپردازد.

قابلیت اتصال

Frederick County که تقریباً در همان فاصله و تأخیر از هسته Ashburn قرار دارد، مانند بازار فرعی Manassas، مسیرهای شبکه متنوع موجود متعددی را ارائه می دهد که به هسته Ashburn و خوشه رو به رشد Leesburg برمی گردد. این اتصال موجود پس از تکمیل QLoop Quantum Loophole که گزینه‌های اتصال سریع متنوعی را مستقیماً در Loudoun County فراهم می‌کند، به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

توانایی به دست آوردن زمین های غنی از توان و اتصال در مناطق استراتژیک برای ارائه زیرساخت با کیفیت و سرعتی که مشتریان انتظار دارند بسیار مهم است. مکان، بیش از هر زمان دیگری، همه چیز در صنعت مرکز داده است، و همچنین توانایی پیش بینی و تشخیص فرصت های جدید و معنادار برای توسعه مرکز داده در آینده است. در دسترس بودن نیرو، نزدیکی به ویرجینیای شمالی، معافیت های مالیاتی جذاب، و رویکرد جامعی که توسط ذینفعان منطقه ای برای امکان رشد مرکز داده اتخاذ شده است، همگی در نظر گرفتن شهرستان فردریک برای توسعه آینده را توصیه می کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور