چرا شطرنج بهتر از بازی های ویدیویی است

عکس پروفایل نویسنده

@saswathacademyآکادمی saswath

ما کلاس های برنامه نویسی و برنامه نویسی خراش را برای کودکان ، کلاس های شطرنج یاد بگیریم و بازی کنیم

ذهن مکان خودش است و خودش می تواند جهنمی بهشت ​​، جهنمی بهشتی کند.

چقدر واژه های فوق به درستی قدرت ذهن را برجسته می کنند! اعتقاد بر این است که ذهن خالی کارگاه شیطان است ، در حالی که ذهنی که برای کارهای مولد قرار داده می شود ، احتمال بیشتری برای تلاش های مثمر ثمر دارد.

همچنین ، رشد سلولهای مغزی و پیشرفت ذهن انسان از فازهایی است که در سالهای اولیه زندگی بیشتر برجسته است. در نتیجه ، باید توجه بیشتری به کودکان در سنین رشد آنها داده شود.

فقط تماشای کارتون و انجام بازی های ویدئویی در تمام طول روز نه تنها رشد مغز را با مشکل روبرو می کند بلکه قادر است از همان سنین پایین اختلالات شدید ایجاد کند. چشمان چسبیده به تلویزیون ، تلفن همراه یا صفحه رایانه نه تنها باعث ایجاد فشار زیادی می شود ، بلکه باعث ضعف بینایی می شود.

کودکان غرق در بازی های دیجیتالی تمایل به بدخلقی دارند و در برخی موارد مسائل اجتماعی پیدا می کنند. به طور کلی ، بازی های آنلاین یک دنیای باورپذیر است که در آن راه رفتن روی پره های گیج کننده اش ، بچه ها اغلب زمین می خورند.

شطرنج این واقعیت را که نبردهای تقلیدی اش برای هیچ جایزه ای جز افتخار انجام می شود ، خود را به خردمندان توصیه می کند. این بسیار برجسته است و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور