شرکت های تولید کننده برای به دست آوردن بینش عمیق از داده های خود به یک مخزن تحقیقات UX نیاز دارند. این مقاله به بررسی این موضوع میپردازد که چرا یک شرکت محصول به یک مخزن نیاز دارد، مشکلاتی که آن را حل میکند و چگونه میتوان مخزن خود را در Dovetail ایجاد کرد. مخزن ذخیره سازی منظم اطلاعات در یک مکان با دسترسی راحت برای همه همکاران است. همه را در یک صفحه نگه میدارد و از آنچه تیمهای دیگر روی آن کار میکنند آگاه میشوند، و شما هیچ ایدهای را از دست نمیدهید، و همکاران نیز دسترسی آسانی به بینش شما دارند. انتخاب یک ابزار برای ایجاد یک مخزن تنها بر اساس تجربه شخصی تیم ما است.