چرا توسعه دهندگان متغیر برای یادگیری پارادایم های جدید ضروری هستند

عکس پروفایل نویسنده

@vnbrsوینیسیوس برزیل

توسعه دهنده نرم افزار عاشق Ruby ، ​​Rails و Elixir.

کلاسی که منتظر آن بوده اید. این کلاس برنامه نویسی شما در مدرسه است و استاد کلمات جالب و اساسی زیادی به شما ارائه می دهد: اشیا، ، کلاس ها ، سازندگان ، وراثت. شما عاشق برنامه نویسی هستید! و این برنامه نویسی است ، درست است؟ خوب ، این یکی از روشهای ساخت برنامه شماست. و یک روش بسیار قابل تأمل ، زیرا برنامه نویسی شی گرا برای اکثر مردم کاملاً طبیعی احساس می شود.

بعداً ، شما برای کار با Erlang ، این زبان برنامه نویسی که مطمئناً در کلاس های خود یاد نگرفتید ، شغلی پیدا کردید. Erlang یک زبان برنامه نویسی کاربردی است. این بهتر یا بدتر از جاوا یا C ++ نیست. این فقط متفاوت است زیرا الگوی دیگری دارد. مسئله این است که شما هیچ کلاس ، سازنده ، متد ، وراثت و تمام مفاهیمی که به سادگی “برنامه نویسی” آموخته اید ندارید. شما سعی می کنید از همان تکنیک هایی که می دانید استفاده کنید اما به نظر خاموش است.

باید کارکردی را شروع کنید. نه اجباری شی گرا نیست. این یک ذهن متغیر را می خواهد. ذهنی که باید گاهی بین الگوها جابجا شود و به طور کامل تمام تفاوت های بین آنها را درک کند. تغییرناپذیری مفهوم اصلی برنامه نویسی عملکردی است ، اما یک توسعه دهنده قابل تغییر ، که باید تغییر کند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور