چرا تصمیم گرفتم نمایندگان کنگره را برای امور خیریه بفروشم

قیمت پایه 2900 دلار آمریکا خواهد بود ، که البته حداکثر مبلغی است که یک فرد می تواند در هر چرخه به یک کمپین سیاسی در ایالات متحده انجام دهد. 50 درصد از سود فروش این NFT به انجمن هرپتولوژی کنتاکی تعلق می گیرد تا آنها بتوانند نجات و مراقبت از لاک پشت ها را تامین کنند. نیمی از پول تولید شده (تا 50 هزار دلار) به مواردی در حوزه نمایندگی آن مقام منتخب اختصاص می یابد که من معتقدم مردم آن را طنز آمیز می دانند و دیگری به پروژه های من فکر می کنم جهان را به مکان بهتری تبدیل می کند.

تصویر
عکس پروفایل جی زالوویتز هکر ظهر

@جیزجی زالوویتز

یکی از بنیانگذاران Hackernoon

مارسل دوشان، هنرمندی که بخاطر مشارکت خود در کوبیسم ، دادا و هنر مفهومی قابل توجه بود ، به خاطر Readymades خود مشهور بود. مشاهده می کنید ، به سادگی با انتخاب یک شی ، برچسب گذاری یا امضای آن و انجام کاری متفاوت با آن ، به هنر تبدیل شد.

به طور طبیعی ، اگر او بتواند این کار را با یک دستگاه ادرار انجام دهد ، من می توانم این کار را با کاری انجام دهم که به دلیل “پر بودن آن” معروف است.

البته من از نمایندگان کنگره صحبت می کنم.

می دانم که به چه می اندیشی: “جی ، نه می خواهی خواه ناخواه از تصویر نمایندگان کنگره استفاده کنی؟ “خوب ، پاسخ در واقع بسیار ساده است .. نه تنها تصاویر کنگره به دلیل قوانین ایالات متحده در اختیار عموم قرار می گیرد ، بلکه در واقع یک تصویر ایجاد کرده است رپو Github که کشیدن آن را برای شما آسان می کند.

به زبان ساده ، من قصد دارم از این طریق هنر بسازم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور