چرا ترافیک Google Discover از بین می رود؟

جان مولر از گوگل به یک سوال پاتوق ساعات اداری درباره دلایل توقف ناگهانی ترافیک Google Discover پاسخ داد. پاسخ‌های او راه‌های تشخیص مشکلات روی صفحه و نقض خط‌مشی محتوای منحصر به فرد Google Discover را پوشش داد.

Google Discover

Google Discover یک منبع ترافیک به وب‌سایت‌ها است که با ترافیک مرتبط با جستجو از Google متفاوت است. برای کاربران، این یک فید بسیار شخصی از مقالات است که با علایق کاربر مطابقت دارد.

اگر کاربر به دنبال محتوایی در مورد پخت و پز باشد، الگوریتم‌های Google شروع به نمایش محتوای مرتبط از طریق ویژگی Google Discover می‌کنند.

برای کاربرانی که به محتوای سرگرمی علاقه مند هستند، Google Discover محتوای وب سایت های سرگرمی را نشان می دهد.

کلید درک Google Discover درک این موضوع است که ترافیک ارسال شده توسط Discover به میزان مطابقت محتوای وب سایت با علاقه کاربر به یک موضوع بستگی دارد.

بنابراین مهم است که به وضوح از درون تگ عنوان و سرفصل‌ها درباره یک صفحه وب اطلاع‌رسانی کنید تا Google بتواند بفهمد صفحه درباره چیست و آن را با کاربران علاقه‌مند به آن نوع محتوای خاص مطابقت دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

سوال:

ما متوجه یک مشکل بزرگ با Google Discover در وب سایت خود شدیم. در دو روز ترافیک حدود 70 درصد کاهش یافته بود.

به یک سطح کاهش یافته و مدتی است که در آن سطح پایدار بوده است.

ما از خود می پرسیم که آیا کار اشتباهی انجام داده ایم یا این یک به روز رسانی یا چیزی بوده است.

آیا می توانید توضیح دهید که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است زیرا این کاهش شدید است.

جان مولر ترافیک Google Discover را توضیح می دهد

جان مولر ابتدا توضیح داد که نمی تواند به طور خاص در مورد وب سایت افراد اظهار نظر کند زیرا او آن را نمی دانست و بنابراین پاسخ او کلی تر خواهد بود.

مولر در مورد ترافیک Google Discover نظر داد:

من به طور حکایتی از افراد زیادی گزارش می‌گیرم که ترافیک Discover بسیار روشن است یا خاموش است، به این معنا که اگر الگوریتم‌های ما مشخص کنند که محتوای زیادی از این وب‌سایت در Discover نشان نمی‌دهیم فضای بسیار کمی در این بین وجود دارد. درحال حاضر.

سپس اساساً تمام آن ترافیک ناپدید می شود.

و از طرف دیگر، این همان چیزی است که اگر ما چیزی از وب سایت شما در Discover نشان دهیم، ناگهان دوباره با آن هجوم شدید ترافیک مواجه می شوید.”

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

جان مولر در حال توضیح ترافیک Google Discover

تصویر جان مولر گوگل در حال توضیح ترافیک از Google Discover

شخصی که این سوال را می‌پرسد با بیان اینکه وب‌سایت قبلاً برای یک دوره چهار ماهه متوالی ترافیک ثابت Discover دریافت کرده بود، پیش از این که به‌طور ناگهانی در عرض دو روز تقریباً از بین رفت، پیگیری کرد.

او می‌خواست بداند آیا ممکن است خطای فنی باعث شود Google Discover ارسال ترافیک را متوقف کند یا خیر.

چرا Google Discover ارسال ترافیک را متوقف می کند؟

مولر در مورد تشخیص مسائل فنی توضیح می دهد و سپس به بحث در مورد خط مشی های محتوای Discover می پردازد.

جان مولر پاسخ داد:

اگر این یک مشکل فنی باشد، آن را در جستجوی وب نیز خواهید دید و مشکلات خزیدن را مشاهده خواهید کرد.

من اطلاعات کاملی درباره آنچه در Discover اتفاق می‌افتد ندارم، اما معمولاً مسائلی که می‌بینم مردم در مورد آن صحبت می‌کنند، از یک سو مسائل کیفی هستند که شاید کیفیت وب‌سایت آنقدرها خوب نباشد و با توجه به سیاست‌های فردی که ما انجام می‌دهیم. برای کشف داشته باشید

بنابراین به‌ویژه برای Discover، ما برخی از خط‌مشی‌ها متفاوت از جستجوی وب و توصیه‌هایی داریم که در رابطه با محتوای بزرگسالان، محتوای کلیک-بایت و مواردی از این دست، کمی متفاوت هستند.

همه اینها در صفحه مرکز راهنمایی که برای Discover داریم ذکر شده است.

و گاهی اوقات مشکوک می‌شوم… اوه… مثل اینکه تصور می‌کنم بسیاری از وب‌سایت‌ها ترکیبی از همه این چیزها دارند و گمان می‌کنم گاهی اوقات الگوریتم‌های ما کمی بیش از حد پیدا می‌کنند و سپس می‌گویند، آه، مثل ما. اکنون با این وب سایت مراقب باشید.

بنابراین… بدون دانستن وب‌سایت شما و بدون دانستن جزئیات اینکه Discover دقیقاً چه چیزی را از آنجا انتخاب می‌کند، این همان مسیری است که من به آنجا می‌روم.»

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

جان مولر در مرحله بعد به فردی که این سوال را می پرسد توصیه کرد که به دنبال مقالاتی باشد که توسط SEO ها نوشته شده است در مورد اینکه چه نوع محتوایی با Discover عملکرد خوبی دارد تا بینش بیشتری کسب کند.

مولر پاسخ خود را ادامه داد:

“از دیدگاه ما، Discover چیزی است که در آن سعی می کنیم جریانی از اطلاعات را به مردم نشان دهیم و به همین دلیل تمایل داریم اطلاعات دقیق زیادی در مورد آنچه دقیقاً باید در آنجا ارائه دهید تا عملکرد واقعاً خوبی داشته باشید، نداشته باشیم.

بنابراین گاهی اوقات منطقی است که به آنچه دیگران پی برده اند نگاه کنیم.»

چند دلیل برای از دست دادن ترافیک کشف

جان مولر از گوگل دو دلیل احتمالی را برای از دست دادن ترافیک Google Discover پیشنهاد کرد.

  1. مشکل کیفیت وب سایت
  2. نقض خط‌مشی محتوای Google Discover

مشکلات کیفیت وب سایت

مشکلات کیفیت وب سایت می تواند چیزهای زیادی باشد، اما ممکن است، مشابه آنچه مولر پیشنهاد کرد، باشد که اگر تغییری در رتبه بندی جستجوی منظم ایجاد نشود، ممکن است مشکل کیفیت سایت دلیل آن نباشد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

خط مشی محتوای Google Discover

ناشران باید با نقض خط‌مشی محتوای Discover آشنا شوند تا از تأثیر منفی بر ترافیک Google Discover جلوگیری کنند، زیرا تعدادی از موضوعات ممنوع هستند.

علاوه بر خشونت، محتوای صریح یا نفرت‌انگیز، دسته‌بندی‌های دیگری از نقض محتوا وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

  • تبلیغات نمی تواند از محتوا فراتر رود
  • روابط وابسته باید به وضوح بیان شود
  • عناوین گمراه کننده ای که یک چیز را نوید می دهند و در خود محتوا ارائه نمی شوند
  • شفافیت در روابط با خطوط جانبی نویسنده، انتشار، ناشر، اطلاعات تماس و تاریخ انتشار

سایر موارد مهم نقض محتوا که باید از آنها آگاه بود، ممنوعیت عناوین طعمه کلیکی است که گمراه می‌کنند، محتوایی که برای خشمگین کردن و فشار دادن دکمه‌های احساسی طراحی شده است، و آنچه Google به عنوان «توصیف می‌کند.کنجکاوی بیمارگونه” در میان چیز های دیگر.

بردن

نکته اصلی در مورد محتوای Google Discover این است که لزوماً به میزان نسبی محتوای رتبه بندی شده در جستجو قابل اعتماد نیست.

ترافیک Google Discover بر اساس علایق کاربر است. به عنوان مثال، اگر علاقه کاربر به محتوای شما فصلی است، مانند سفر، پس از پایان فصل تعطیلات، این ترافیک ممکن است در پاییز شروع به خشک شدن کند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

استناد

صفحه نقض خط مشی کشف رسمی Google

سیاست های محتوا را کشف کنید

Google Discover Documentation

وب سایت خود را کشف کنید

چرا ترافیک Google Discover خشک می شود؟

ساعت 47:05 دقیقه تماشا کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور