چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند و چگونه شروع به کار می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@saswathacademyآکادمی saswath

ما کلاس های برنامه نویسی و برنامه نویسی خراش را برای کودکان ، کلاس های شطرنج یاد بگیریم و بازی کنیم

در عصر رایانه ، با دیجیتالی شدن همه چیز ، کودکان مستعد کار با اسباب و وسایل هستند. اما آنچه که پشت ساخت این موارد است می تواند حس کنجکاوی زیادی برای درک و حتی تمایل به یادگیری داشته باشد.

کدگذاری ، کودک را قادر می سازد تا خود برنامه بنویسد و بداند که همه ابزارها روی چیزی مشابه کار می کنند. مطالعات نشان داده است که مهارت های تفکر محاسباتی به طور گسترده ای با اندازه گیری شکل غیرکلامی هوش ارتباط دارد.

از کودکانی که به دنبال موضوعات STEM هستند ، فقط مزایایی حاصل نمی شود ، اما دانش آموزانی که هنرهای خلاقانه و کارهای دیگر را دنبال می کنند ، می توانند مهارت های خود را با کدگذاری بهتر کنند.

مزایای کدگذاری

کدگذاری نه تنها باعث می شود که جدای از برنامه درسی منظم مدرسه چیز جدیدی یاد بگیرند ، بلکه باعث بهبود توانایی تفکر ریاضی در کودک می شود. مهارت هایی که از طریق چنین اردوهای برنامه نویسی به دست می آیند ، در اواخر زندگی به آنها امتیاز می دهند.

مطالعات نشان داده است که کودکانی که در اوایل زندگی شانس یادگیری کد نویسی را داشته اند شانس موفقیت بیشتری داشته اند. کودکان چندین مهارت حل مسئله را می آموزند ، زیرا می توانند از طریق ذهنی نمودار جریانی از حوادث را ایجاد کنند و با قرار دادن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور