چرا به لیست ایمیل و 3 راه برای به دست آوردن اولین مشترکان خود نیاز دارید

عکس پروفایل نویسنده

برای طولانی ترین زمان ، به دست آوردن دنبال کنندگان زیادی در شبکه های اجتماعی هدف هر شرکت بود. اکنون ، به سختی می توانید از وب سایتی بازدید کنید بدون اینکه یک پنجره بازشو که به شما آدرس ایمیل شما را ارائه می دهد یا صرفاً برای ثبت نام در خبرنامه ، به شما پیشنهاد دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل اکنون یک صنعت میلیارد دلاری است و برای هر دلار هزینه شما 42 دلار است. چشمگیر است. بیشتر و بیشتر ، بازاریابان در انواع مشاغل در می یابند که ایمیل سلطان است.

اگرچه خیلی ها نمی گویند رسانه های اجتماعی بدون مزایا هستند ، مطمئناً رسانه های اجتماعی محدودیت های خود را دارند.

رسانه های اجتماعی “پرداخت برای بازی” هستند ، به این معنی که اگر می خواهید به طور مداوم به مردم دسترسی پیدا کنید ، به بودجه سخاوتمندانه ای نیاز دارید. میانگین دسترسی ارگانیک به فیس بوک تنها 3.91٪ است و اینستاگرام با 0.9٪ عملکرد بهتری ندارد. بر خلاف رسانه های اجتماعی ، وقتی از ایمیل به طور هوشمند استفاده می کنید ، قابلیت تحویل شما 98٪ یا بیشتر است. شما به سادگی به افراد بیشتری خواهید رسید.

چند نفر را می شناسید که کاملاً حساب فیس بوک ، توییتر یا سایر شبکه های اجتماعی خود را کنار بگذارند؟ دلایل مردم بی پایان است: آنها می خواهند از وقت خود عاقلانه تر استفاده کنند یا شاید از یک سابق اجتناب می کنند. برخی دیگر نگران اخلاق این شرکت ها هستند. خیلی معمول نیست که مردم از طریق ایمیل قسم می خورند.

سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می آیند و می روند. یاد آوردن…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور