چرا به جای بهترین نسخه ، با اولین نسخه قابل استفاده از محصول خود شروع کنید

عکس پروفایل نویسنده

@ابر خیالیابر خیالی

توسعه نرم افزار و طراحی UX / UI به درستی انجام شده است.

روشهای زیادی برای راه اندازی یک محصول جدید وجود دارد و همین تعداد موانع در این راه وجود دارد. با این وجود ، روشی برای ارزیابی شانس موفقیت قبل از غواصی با تعهد کامل وجود دارد ، و این همان جایی است که حداقل محصول قابل تحمل (MVP) ارائه می شود.

اگر می خواهید اولین نسخه از محصول خود را به مردم نشان دهید یا می خواهید درک کنید که آیا ایده تجاری شما یک مشکل واقعی را حل می کند یا خیر ، ایجاد یک MVP راهی است که باید دنبال کنید. این امکان را به شما می دهد تا از سناریوهای ناخواسته مانند اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید و مطمئناً ماه ها صرفه جویی می کنید و در مسیر اشتباه حرکت می کنید.

اما واقعاً MVP چیست؟ این مفهومی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در عین حال ، درست کردن آن بسیار دشوار است. بیایید با بیان آنچه که نیست شروع کنیم. این نمونه اولیه نیست و همچنین نسخه ای از محصول پیش از عرضه نیز وجود ندارد. این نسخه بتا از هر نوع نیست ، و قبل از آن نیست محصول واقعی. در توسعه نرم افزار ، این نیز نیست ارزشمندترین بازیکن، که از همان ابتدای کار یکسانی برخوردار است ، اما در مناطق کاملاً متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

MVP یک تکنیک توسعه نرم افزار است که برای اولین بار توسط کارآفرین آمریکایی اریک ریز استفاده شد و نسخه اول محصول را با تمام نیازهای مورد نیاز برای دستیابی به هدف اصلی خود تضمین می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور