چرا بسیاری از استارت آپ ها اکنون فقط برای فروش دیرتر ساخته شده اند؟

عکس پروفایل نویسنده

@nebojsa.todorovicنبویشا تودوروویچ

برنده جایزه Noonies2020 جنجالی ترین نویسنده سال

استارت آپ های ناموفق همه شبیه هم هستند. هر استارتاپ موفقی به روش خود موفق شده است.

من به معنای واقعی کلمه از تعداد استارتاپهایی که در طول سالها محتوا را نوشتم از دست دادم. به من اعتماد کنید ، این یک لیست طولانی است.

اکنون ، هیچ یک از این استارتاپ ها زنده نمانده اند ، نیازی به گفتن نیست که به مرحله عمومی شدن یا فروش رسیده اند. همه به جز یكی.

بخاطر پاسخ من و صداقت حرفه ای ، من قصد ندارم از افراد و شرکتها نام ببرم. امیدوارم امیدوارم که قابل فهم و قابل قبول باشد. همچنین ، من قصد ندارم شما را با مثالها بمباران کنم. من فقط به دو مورد نیاز دارم تا نظر خود را بیان کنم.

نشانه ای از دروازه های Startup Hell: من فقط نمی توانم صبر کنم تا بفروشم!

بنابراین ، شخصی با ایده ای “درخشان” برای ایجاد WhatsApp جدید وجود داشت. من فکر کردم ، فقط چیزی که جهان به WhatsApp دیگری نیاز دارد ، اما من آن را برای خودم نگه داشتم. سلام ، این پول شماست ، بنابراین خود را ناک اوت کنید. اما ، در اینجا نکته ای درباره بنیانگذاران استارت آپ وجود دارد. آنها همیشه از اشتیاق بالایی برخوردارند و نمی توانند دهان خود را بسته نگه دارند. بنابراین ، من مجبور بودم همزمان بنویسم و ​​گوش کنم.

لطفا اشتباه نکنید ساده اندیشی است من واقعاً افرادی را که واقعاً سعی در ایجاد چیزی برای تغییر دارند تحسین می کنم. و بالاتر از همه ، چه کسی پول خود را قرار داده است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور