چرا اکثر استارتاپ ها ReactJS را ترجیح می دهند

عکس پروفایل نویسنده

@usmankhalid86عثمان خالد

تحلیلگر تحقیقاتی با عطش فناوری.

مانند پیشرفت های سریع در بازوهای دیگر فناوری ، زبان های برنامه نویسی نیز به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در میان این پیشرفت سریع ، رقابت در حال شدت گرفتن است و شرکت های تازه تاسیس برای حفظ رشد باید خود را با روندهای تغییر وفق دهند. توسعه ReactJS در دنیای فناوری نیز رشد می کند و مشاغل جدید و تاسیس شده از پتانسیل عظیم آن بهره می برند.

با توجه به ThinSlices ، هر هفته نزدیک به 8 میلیون بارگیری های ReactJS و این زبان پیشرفته در میان 3 زبان برتر در سبک خود است.

با وجود به روزرسانی ها و تغییرات مداوم جاوا اسکریپت ، React آنقدر پایدار بوده که بتواند یک نسخه را ارائه دهد محل امن برای توسعه دهندگان برای کمک به مشاغل در انتخاب چارچوب مناسب برای پروژه های خود ، امروز ، ما سعی خواهیم کرد که چطور یاد بگیریم محبوبیت ReactJS در مقابل جمع شده است زاویه دار و Vue.

تازه های توسعه ReactJS در سال 2021 چیست؟

در آغاز سال 2019 ، React توسعه یافت Hooks API. این ویژگی مفید برای توسعه دهندگان ReactJS نجات دهنده زندگی بود و کاملاً انقلابی در نحوه ساخت اجزای React ایجاد کرد. به طور معمول ، توسعه دهندگان وب و برنامه می توانند به دنبال اجزای کلاس یا تابع باشند یا از ابزارهایی مانند اینها استفاده کنند ردوکس برای ایجاد ملفه ها.

با معرفی Hooks API به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور