چرا الاستوس در هسته اصلی خود در حال ایجاد یک اینترنت جدید با حقوق و آزادی کاربر است

عکس پروفایل نویسنده

@donaldbullersدونالد بولرز

بنیانگذار Tuum Technologies ، جایی که تیم هایش با استفاده از Elastos نرم افزاری برای یک اینترنت کاملاً غیرمتمرکز تولید می کنند.

بی طرفی شبکه اصلی است که اینترنت باید بدون در نظر گرفتن زمان و نحوه استفاده از آن ، آزاد ، قابل دسترسی و بدون محدودیت بماند. در حقیقت ، خنثی بودن شبکه اطمینان حاصل می کند که هنگام تغییر از برج سلول به برج سلول ، تمام داده ها باید به طور مشابه مشاهده شوند ، قطع نشوند ، تسریع نشوند یا مسدود نشوند.

ارائه دهندگان ارتباطات از راه دور می گویند که این مطالب به راحتی یا به آرامی به تلفن همراه ، رایانه لوحی ، دستگاه یا تلویزیون شما راه پیدا می کنند. طرفداران بی طرفی شبکه با دسترسی سریع به شبکه های دیگر ، نه سایر شبکه ها ، آزادی بیان را نقض می کنند.

مبارزه برای اینترنت رایگان

طرفداران بی طرفی خالص می گویند ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) باید مجبور به پیروی از چنین قوانینی ضد انحصاری شوند ، در غیر این صورت سایر ISP ها برای ادامه رفتار مطلوب در شبکه های خود شارژ مشاغل را شروع می کنند و همه کسانی را که نمی توانند بازی کنند له می کنند. این می تواند به عنوان مثال به کاربران ISP کمک کند که برای تماشای محتوا در Facebook و YouTube هزینه می کنند.

وب قبل از وجود بی طرفی شبکه ایجاد شده بود. با توجه به این آگاهی و واقعیتی که بازار اینترنت از اوایل سال 2000 به طور قابل توجهی تغییر کرده است ، بسیاری از منتقدان بی طرفی شبکه معتقدند که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور