چرا استعدادهای جوان فناوری را به عنوان یک گزینه شغلی جدید اتخاذ می کنند | دانش مرکز داده

قبل از اینکه وارد گفتگو شویم، می خواهم یک سوال از شما بپرسم. بله، شما، خواننده این مقاله. آیا در زمینه فناوری شروع کردید؟ آیا در این صنعت مدرک گرفتید و اکنون در آن مشغول به کار هستید؟ در قسمت نظرات یک یادداشت بگذارید؛ من واقعا علاقه مند هستم.

من از سنین پایین به سمت فناوری و مخابرات جذب شدم. علاقه من زمانی شروع شد که با سوئیچ تلگراف برادرم در اوکراین شوروی بازی می کردم. او قبلاً در مسابقات ملی شرکت می کرد. پس از آن، او به من اجازه داد با دوستانش در سراسر کشور چت کنم. این درست قبل از آمدن ما به ایالات متحده در اوایل دهه 90 بود. من دوست دارم بیشتر به آن بپردازم، اما این داستان را برای زمان دیگری ذخیره می کنیم.

اما برای کسانی که از فناوری شروع نکرده اند یا شاید کاملاً تصادفی به اینجا رسیده اند، شنیدن داستان های آنها همیشه جالب بوده است. من سوالات پاراگراف اول را در گذشته در کارگاه های مرکز داده جهانی یا رویدادهای AFCOM Leaders Lab پرسیده ام. شاید این تعجب آور نباشد، اما بسیاری از افراد حاضر در اتاق درباره زندگی ها و مشاغل قبلی و سفر جذاب خود به فناوری و صنعت مرکز داده به من می گویند.

جوانان در فن آوری، اغلب به طور تصادفی

هزاره ها اکنون در صنعت ما پیشرو هستند. بسیاری از آنها مدیران اجرایی هستند و برخی حتی کسب و کار پر رونق خود را آغاز کرده اند. ژنرال Z در ایالات متحده 61 میلیون نفر را در خود جای داده است. جالب است که روند جدیدی وجود دارد که من شاهد آن بودم. جوانان بیشتری به صفوف ما می پیوندند.

و بسیاری از آنها از صنایع و مشاغل کاملاً متفاوت آمده اند. اسکایلر هالووی، که رهبری محصولات و برنامه های فنی در سوییچ را بر عهده دارد، به Data Center Knowledge گفت: «مانند بسیاری از متخصصان در زمینه زیرساخت های دیجیتال، من به طور اتفاقی به این صنعت راه پیدا کردم. “من می دانستم که ساخت بیمارستان ها یا بلندمرتبه ها شامل چه چیزهایی می شود، زیرا با دیدن این امکانات بزرگ شده بودم و مزایایی را که آنها برای جامعه ارائه می کردند را درک کرده بودم. من مدرک مهندسی عمران را دنبال کردم، غافل از اینکه می توانم در زیرساخت های دیجیتال مشارکت کنم. اما وقتی برای اولین بار از یک مرکز داده بازدید کردم. ، انگار یک مجموعه زیرزمینی را کشف کرده ام که هیچ کس دیگری از وجود آن خبر نداشت.”

هالووی اذعان داشت که بسیاری از متخصصان جوان به طور تصادفی در حوزه فناوری حضور داشتند. اما او همچنین خاطرنشان کرد که فرصت های عالی برای کسانی که در حال حاضر اینجا هستند وجود دارد. “هیچ رازی وجود ندارد که بسیاری از ما جوانان در این صنعت پذیرفته شدیم. با این حال، امروز ما بخشی در حال رشد از جامعه زیرساخت های دیجیتال هستیم و از مزایای شغلی که این صنعت ارائه می دهد بسیار لذت می بریم.”

راستش، من مجذوب این شدم و می خواستم بیشتر در این زمینه حفاری کنم. چرا جوانان از طبقات کاملاً متفاوت به صنعت ما می پیوندند؟ برای کاوش بیشتر، از چند نفر پرسیدم که چرا آنها یک چرخش کامل حرفه ای را در فناوری انجام دادند.

فناوری به نکته درستی دست می یابد

کیتی علی یک هزاره است و معلم موسیقی در مدرسه ای در حومه شهر ایلینوی بود. پس از حدود ده سال تدریس، کیتی احساس کرد که زمان آن رسیده است که یک تغییر قابل توجه داشته باشد. من هنوز مکالمه ای که من و او داشتیم و اینکه چه چیزی برای ورود به فناوری اطلاعات لازم است را به یاد دارم. به او در مورد فرصت های فوق العاده و چالش های یادگیری چیزهای جدید گفتم. برای کیتی، این حرکت درستی بود. کیتی علی، مدیر پشتیبانی فنی در ExcalTech می گوید: «من آینده ای را در این صنعت دیدم. “بعد از 10 سال، تدریس تا 70 سالگی گزینه مناسبی به نظر نمی رسید. شغل در فناوری بسیار پایدارتر است و من هنوز هم می توانم تفاوت ایجاد کنم.”

اما ایجاد این نوع تغییر شغل آسان نیست. کیتی اضافه کرد: “دلم برای بچه ها تنگ شده است؛ ترک تدریس سخت بود. اما وقتی مدرک فنی ام را می گرفتم و گواهینامه هایم را می گذراندم، ExcalTech به من فرصتی داد تا شروع کنم.” و برای کسانی که می‌خواهند این تغییر را در فناوری ایجاد کنند، Caity توصیه‌های بسیار واضحی دارد. “اگر می خواهید تغییر کنید، این فقط به زندگی بهتر و حقوق بالقوه بهتر مربوط نمی شود. من هرگز با بازی یا مهمانی های LAN بزرگ نشدم یا حتی تا این حد با فناوری کار نکردم. اما من خیلی می خواستم این تغییر را انجام دهم. برای کسانی که در حال پرش هستند. ، شما باید متعهد شوید که چیز کاملاً جدیدی یاد بگیرید. اما این بسیار ارزشمند است.”

در نهایت، برای کسانی که مایل به پرش هستند، کیتی چند اشاره اضافی ارائه کرد. او تاکید کرد: “با سرعت خود یاد بگیرید.” این یک چالش است و حفظ تعادل مهم است.”

ایجاد استانداردهای امنیتی سالم تر

دیوید کنستانت نیز یک هزاره است و یک فیزیوتراپیست سابق است. پس از نزدیک به ده سال در مراقبت‌های بهداشتی، دیوید می‌دانست که زمان آن رسیده است که وارد فناوری شود. دیوید نیز مانند کیتی، شخص دیگری بود که قبل از جهش فناوری می شناختم و با او صحبت می کردم. پس از دو سال به عنوان یک حرفه ای امنیتی، او به گذشته نگاه نکرده است. اما چرا تغییر ایجاد کنید؟ دیوید کنستانت، تستر امنیت و نفوذ در DOT Security می‌گوید: «به‌عنوان یک فیزیوتراپ، احساس می‌کردم که واقعاً تحرک در مراقبت‌های بهداشتی وجود ندارد. “این یک صنعت بسیار ساختار یافته است، و مسیرهای خاصی وجود دارد که فرد باید آن ها را طی کند. چالش هم رشد شغلی و هم رشد مالی است. چالش دیگر این است که حتی اگر رشد شخصی داشته باشید، این به رشد شغلی تبدیل نمی شود. بنابراین، من می‌توانم بهترین PT در شرکت باشم، اما این به معنای تحرک زیاد نخواهد بود. کار زیاد و کمبود کارکنان بسیار سخت بود. دیدن بیماران در تمام طول روز تقریباً بی‌وقفه می‌تواند شما را بسوزاند.”

برای دیوید، صنعت فناوری به دیوید فرصتی برای رشد و به چالش کشیدن ارائه داد. کنستانت می افزاید: «در فناوری، هیچ چیز ایستا نیست. “من باید خلاق باشم و هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرم. و این به معنای چالش برانگیز بودن ذهنی است و به رشد شغلی کمک می کند.”

همچنین، مانند کیتی، دیوید توصیه های حکیمانه ای را برای کسانی که به دنبال حرکت هستند ارائه می دهد. “قبل از ایجاد تغییر، مطمئن شوید که با افراد در این زمینه صحبت کنید. از آنها سوال بپرسید، نقش ها و مسئولیت ها را درک کنید و یاد بگیرید که زندگی روزمره چگونه خواهد بود. اگر چالش هایی که اکنون تجربه می کنید یکسان هستند. از آنجایی که می خواهید بروید، تغییر شغل ممکن است منطقی نباشد.”

با این حال، فناوری یک صنعت گسترده است. کنستانت می افزاید: “مطمئن باشید که به طور عملی برای حرفه خود برنامه ریزی می کنید. فقط به سراغ “فناوری” نروید. حوزه خود را انتخاب کنید، خواه امنیت سایبری، زیرساخت، ابر و غیره باشد. رشته ای را که بیشتر به آن علاقه دارید پیدا کنید، ابتدا در مورد آن بیاموزید و سپس مطمئن شوید که برای شما مناسب است. من در اوایل 30 سالگی تغییر وضعیت دادم. چالش اینجاست که جای زیادی برای به هم ریختن وجود ندارد. بنابراین، بدانید که به کجا می روید.”

با این حال، هنگامی که در فناوری هستید، یک موضوع بسیار رایج شده است. فرصت های رشد بی پایان هستند. کنستانت توضیح می‌دهد: «از نظر مالی، فرصت‌ها هر چیزی هستند که می‌خواهید باشند. من آموخته‌ام که واقعاً سقفی وجود ندارد، و این برای بسیاری از افراد زمانی که به صنعت فناوری می‌پیوندند بسیار زیاد بوده است. با تحصیلات و تجربه‌ام، می‌توانم وارد حوزه‌های جدید فناوری اطلاعات شوم، زیرا مجموعه مهارت‌های من مستقیماً قابل اجرا است. اگر فناوری را درک می کنید، در مورد من، امنیت، توانایی حرکت در اطراف و استفاده از فرصت های جدید فوق العاده است. در DOT Security، من این شانس را دارم که از آنچه آموخته ام برای بهبود وضعیت امنیتی انواع مختلف سازمان ها استفاده کنم. هر روز چیز جدیدی است، و این آن را هیجان انگیز نگه می دارد!»

کمک به صنعت ما برای پیشرفت

برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که در صنعت ما هستند، ما باید به عنوان تابلوهای صدادار و قهرمان رشته های خود عمل کنیم. من در طول دوره های Capstone خود صحبت های زیادی با دانشجویان در مورد اینکه آنها با مدرک مهندسی خود در صنعت مرکز داده چه کاری می توانند انجام دهند، داشته ام. با این حال، دانش آموزان تنها کسانی نیستند که می توانند سود ببرند. اگر دوستانی دارید یا در مورد فناوری کنجکاو هستید، در مورد آن با آنها صحبت کنید. شما هرگز نمی‌دانید که تکنسین فوق‌العاده بعدی از کجا می‌آید.

فرصت های رشد در صنعت ما بی پایان است. به عنوان یک جامعه متصل، ما برای زندگی، کار و بازی به زیرساخت های حیاتی، راه حل های نرم افزاری، امنیت و فناوری تکیه می کنیم. هرگز از صحبت در مورد آنچه که صنعت ما را بسیار خاص می کند دست نکشید. شانس خوبی وجود دارد که کسی را ترغیب کند که به صفوف ما بپیوندد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور