چرا آفریقا در حال تبدیل شدن به سرزمین فرصت های نوپا است

عکس پروفایل برایان والاس هکر ظهر

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همکار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

وقتی به قاره آفریقا فکر می کنید چه تصوری می کنید؟ اگر به چشم اندازهای سرسبز ، بیابان های خشک ، حیات وحش فراوان و کلبه های گلی فکر می کنید ، اشتباه نمی کنید ، اما کاملاً درست هم نیستید. وقتی صحبت از این “گهواره انسانیت” می شود که هنوز 16٪ از جمعیت جهان را در خود جای داده است ، تصویر بسیار بزرگتری وجود دارد.

شاید تعجب شما باشد اگر بدانید که اقتصاد آفریقا در واقع تنها اقتصادی است که انتظار می رود در 5 سال آینده دو رقمی رشد کند. در واقع ، در سال 2019 ، 5 اقتصاد برتر رشد سریع در جهان در آفریقا بودند و آنها با 2 برابر میانگین جهانی رشد می کردند. آفریقا بیش از هر منطقه دیگری در حال رشد است. تقریباً نیمی از شهروندان آن در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و 65٪ از جمعیت تا سال 2025 طبقه متوسط ​​به حساب می آیند. آفریقا همچنین از جمعیت در سن کار چین و هند بالاتر است. در حال حاضر ، تولید ناخالص داخلی جهانی آفریقا فقط 3٪ است ، اما تا سال 2025 ، تولید ناخالص داخلی آنها به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید.

آفریقا نه تنها با جهشی رشد می کند ، بلکه به کانون فرصت ها و کارآفرینی نیز تبدیل شده است. با 22٪ از جمعیت درگیر مشاغل راه اندازی خود ، آفریقا محل زندگی کارآفرینان بیشتری است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور