چت بینگ برای ویژگی های تبلیغاتی، ایجاد تجربه بدون آگهی

مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد تبلیغات را در تجربه چت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کند.

این یک حرکت قابل توجه است، زیرا چت بینگ تاکنون یک پلتفرم بدون آگهی بوده است.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ توضیح می دهد که چرا این تغییر را ایجاد می کند.

تبلیغات در بینگ چت – درآمد بیشتر برای ناشران؟

از زمان راه‌اندازی تجربه جستجوی جدید Bing و مرورگر Edge، مایکروسافت هدف خود را ارائه یک تجربه همه‌جانبه شامل جستجو، چت، پاسخ‌ها و ایجاد محتوا کرده است.

این استراتژی با تمام شدن نتیجه می دهد 100 میلیون کاربر فعال روزانه در بینگ و بیشتر 100 میلیون چت ثبت شده.

جالب اینکه، یک سوم از کاربران در پیش نمایش هستند جدید به بینگ، ایجاد فرصت برای ناشران.

همانطور که چت بینگ برای پاسخگویی بهتر به نیازهای جستجوی کاربران تکامل می یابد، سوالاتی در مورد پیامدهای آن برای ناشران محتوا مطرح شده است.

اهداف مایکروسافت در این چشم انداز جستجوی جدید شامل موارد زیر است:

  • جذب ترافیک بیشتر به سمت ناشران.
  • افزایش درآمد برای ناشران از طریق ویژگی های جدید و تبلیغات.
  • پرورش اکوسیستم سالم از طریق همکاری با صنعت.

داده های اولیه از پیش نمایش نشان می دهد که مایکروسافت در راه دستیابی به این اهداف است.

پیاده‌سازی‌های منحصربه‌فرد، مانند نقل‌قول‌های پاسخ چت مرتبط با منابع و پیوندهای «بیشتر بیاموزید» به منابع اضافی، به این موفقیت کمک کرده‌اند.

بررسی فرصت های جدید برای ناشران

مایکروسافت به طور فعال در حال بررسی راه های اضافی برای توزیع محتوا است که تأثیر مثبتی بر ترافیک و درآمد دارد.

برخی از ایده های اولیه عبارتند از:

  • تبلیغات در چت: مایکروسافت در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت و به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات با شرکای است که محتوای آنها در پاسخ به چت نقش داشته است.
  • یک تجربه شناور گسترده: قرار دادن ماوس روی پیوند ناشر، پیوندهای بیشتری را از آن ناشر نمایش می دهد، مشارکت کاربر را تشویق می کند و ترافیک بیشتری را به وب سایت ناشر هدایت می کند.
  • زیرنویس‌های غنی برای شرکای Microsoft Start: قرار دادن یک عنوان غنی از محتوای دارای مجوز Microsoft Start در کنار پاسخ‌های چت می‌تواند باعث تعامل کاربر و اشتراک درآمد تبلیغات با شرکا شود.

اگرچه این بحث ها در مراحل اولیه هستند، بازخوردها مثبت بوده است.

مایکروسافت قصد دارد به همکاری مستقیم با ناشران برای شکل دادن به آینده جستجو ادامه دهد.

به طور خلاصه

موفقیت استراتژی همه کاره بینگ، که ترکیبی از جستجو، چت، پاسخ ها و ایجاد محتوا است، در پایگاه کاربر رو به رشد آن مشهود است.

این رشد فرصتی بی نظیر برای ناشران فراهم می کند تا به مخاطبان جدید دست یابند و ترافیک را افزایش دهند.

همانطور که مایکروسافت به کشف فرصت های جدید برای ناشران، مانند تبلیغات در چت ادامه می دهد، پتانسیل افزایش تعامل کاربر و اشتراک درآمد تبلیغاتی آشکارتر می شود.

اگرچه در مراحل اولیه، بازخورد مثبت ناشران نشان می دهد که این تغییرات می تواند نقطه عطفی در آینده جستجو و تبلیغات دیجیتال باشد.


منبع: مایکروسافت

تصویر ویژه: دانیل کنستانته/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور