چالش های کسب درآمد از برنامه و چگونگی حل آنها

عکس پروفایل نویسنده

@لناستورچاکلنا استورچاک

من به توسعه دهندگان آندروید و iOS کمک می کنم تا از برنامه تلفن همراه در هر اندازه ای کسب درآمد کنند.

توسعه برنامه ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین زمینه ها در صنعت دیجیتال است. برنامه های موبایل به دلیل اقدامات همه گیری و قرنطینه ، افزایش بی سابقه ای در استفاده دارند. در ایالات متحده ، متوسط ​​بزرگسالان روزانه 3 ساعت و 35 دقیقه صرف برنامه های تلفن همراه می کنند. با این حال ، با وجود محبوبیت قابل توجه برنامه های تلفن همراه ، 2021 چالش های جدی برای توسعه دهندگان برنامه به وجود می آورد.

برنامه های تلفن همراه از مدل های مختلف درآمدزایی استفاده می کنند ، اما مدلی که بر فضای دیجیتال غالب است ، برنامه های پشتیبانی شده توسط تبلیغات یا تا حدی پشتیبانی شده از تبلیغات است. بحران کرونا بودجه تبلیغاتی مارک های بزرگ را تهی کرد. اکنون ، اینجاست که همه چیز برای ناشران برنامه سخت می شود. با وجود رکورد شکنی در عرضه ، آنها اغلب نمی توانند تقاضای مناسبی برای موجودی خود پیدا کنند ، با CTR کم ، خلاقیت تبلیغاتی نامناسب و SDK تقلبی روبرو می شوند.

در این مقاله ، من رایج ترین چالش ها با کسب درآمد از برنامه و راه حل های مقابله با آنها را مرور می کنم.

ظهور وب ناشناس

یکی از بزرگترین چالش های سازندگان برنامه در سال آینده خواهد بود ایجاد هویت کاربر. برنامه های اپل برای محدود کردن قابلیت IDFA در سال 2021 تقسیم بندی ، هدف گذاری آگهی ، انتساب و … را فلج می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور