پیوندهای خروجی به سایتهای معتبر برای SEO خوب است؟

جان مولر از گوگل بازخورد خود را در مورد روش سئو پیوند دادن به وب سایت های معتبر ارائه کرد. جان مولر پیشینه این تاکتیک سئو را توضیح داد و دیدگاه گوگل را در مورد آن ارائه کرد و گفت که در واقع چیزی را تغییر نمی دهد.

پیوندهای خروجی به سایتهای معتبر برای SEO

یک روش SEO وجود دارد که نشان می دهد پیوند دادن به یک وب سایت معتبر به رتبه بهتر سایت کمک می کند.

این تاکتیک در هیچ چیزی که گوگل گفته یا منتشر کرده است نشان نمی دهد که پیوند دادن به یک سایت معتبر یک عامل رتبه بندی است یا به SEO کمک می کند.

این در واقع عملی است که از مقاله تحقیق الگوریتم 1998 و از سند اصلی شیوه های SEO ایجاد شده توسط یکی از پدران SEO مدرن ، برت تابکه تکامل یافته است.

الگوریتم HITS

در سال 1998 جان کلینبرگ مقاله ای را با جزئیات مقاله تحقیق الگوریتم رتبه بندی خود منتشر کرد که از شکل جدیدی از تجزیه و تحلیل پیوند به نام HITS استفاده می کرد.

این فرآیند جدید به یک صفحه وب دو نمره اختصاص داد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

  1. نمره مرکزی
  2. نمره اقتدار

کلینبرگ الگوریتم HITS خود را بر اساس این ایده که برخی از سایت ها دارای صفحات دست ساز هستند که به سایت های معتبر پیوند دارند ، نشان داد. به این سایت هایی که به سایت های با کیفیت پیوند داده می شوند “هاب” گفته می شود و به آنها امتیاز مرکز داده شد.

ایده دوم پشت HITS این است که سایت های با کیفیت بالا پیوندهایی را از صفحات هاب جمع آوری کرده اند. این صفحات ، مقامات نامیده می شوند. به سایتهای معتبر نمره اعتبار داده شد.

این ایده از نمره هاب و نمره اعتبار توجه جامعه SEO را به خود جلب کرد که متعاقباً مفاهیم قدرت و نمرات هاب را به عنوان بهترین شیوه های SEO به کار گرفتند.

اما در اینجا یک واقعیت مهم وجود دارد که تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفته است: گوگل هرگز از الگوریتم HITS استفاده نکرد.

اما مفهوم هاب ها و سایت های معتبر با این وجود در عمل سئو ادغام شدند با این فرض که شاید گوگل از آن استفاده کرده یا از آنها در الگوریتم استفاده خواهد کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

سایت موفق در 12 ماه با Google Alone

در سال 2002 برت تابکه مقاله ای منتشر کرد که توصیه های آن پایه و اساس SEO مدرن بود.

این مقاله تقریباً 20 ساله نام داشت:

سایت موفق در 12 ماه با Google به تنهایی: 26 مرحله تا 15 هزار در روز – راهنمای مدرن برای بازاریابی محتوا

این ایده که پیوند دادن به سایتی دیگر خوب است یکی از بهترین شیوه های SEO است که برت تابکه در سال 2002 توصیه کرد.

برت نوشت:

“ز) پیوندهای خروجی:
از هر صفحه ، به یک یا دو سایت دارای رتبه بالا تحت آن کلمه کلیدی خاص پیوند دهید. از کلمه کلیدی خود در متن پیوند استفاده کنید (این برای آینده بسیار مهم است).

دلیل اینکه من برت تابکه را پدر سئو مدرن می نامم این است که تقریباً همه توصیه های آن مقاله در سال 2002 استانداردی برای نحوه انجام سئو شد. “

بسیاری از شیوه های SEO از سال 2002 ، مانند پیوند دادن به یک سایت معتبر ، هنوز هم همچنان توسط جامعه SEO مفید تلقی می شوند ، اگرچه هیچ گاه گوگل تأیید نکرده است که پیوند دادن به یک سایت معتبر برای SEO مفید است.

آیا پیوند به سایت های معتبر برای SEO خوب است؟

در اینجا ما 19 سال بعد هستیم و پیوند دادن به سایت های معتبر هنوز مشکلی نیست.

شخص س askingال کننده می خواست بداند که آیا پیوندهای خروجی هنوز یک چیز هستند.

در اینجا این سال مطرح می شود:

“آیا دادن پیوند” do follow “به یک سایت معتبر معتبر ، آیا برای SEO خوب است؟”

جان مولر ابتدا با ارائه برخی اطلاعات پیشین در مورد روش پیوند دادن پاسخ داد.

من سابقه طولانی تری در انجمن جستجو نسبت به جان مولر دارم ، بنابراین گزارش من در مورد نحوه شروع این تمرین بر اساس واقع بودن در آنجا است. “راه در ابتدا

با این وجود ، نسخه مولر تقریباً در هدف است.

پیوندهای خروجی برای SEO هیچ معنایی ندارد

جان مولر پاسخ داد:

“من فکر می کنم این کاری است که مردم در ابتدا انجام می دادند ، جایی که یک وب سایت اسپم ایجاد می کردند و در انتها پیوندی به ویکی پدیا و CNN داشتند و سپس امیدوار بودند که موتورهای جستجو به آن نگاه کرده و مانند آنها بگویند ، اوه ، این باید یک وب سایت قانونی باشد.

اما … همانطور که گفتم … مردم در ابتدا این کار را انجام می دادند و تقریباً یک تکنیک اسپم سنتی بود.

و من نمی دانم که آیا این واقعاً کار کرده است یا خیر.

بنابراین از این نظر من می گویم نه ، این هیچ معنایی ندارد. »

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

پیوند دادن می تواند یک تمرین خوب باشد

جان مولر بعداً مفید بودن پیوندهای خروجی را به عنوان یک عمل خوب در مواردی که محتوا به برخی از صفحات وب دیگر ارجاع می دهد ، تأیید کرد.

مولر مشاهده کرد:

“بدیهی است ، اگر محتوای خوبی در وب سایت خود دارید و بخشی از آن به محتوای دیگر اشاره می کند ، آن نوع ساختار کلی را که کمی منطقی تر است و به این معنی است که وب سایت شما به طور کلی چیز خوبی است.

اما فقط داشتن پیوند به برخی از صفحات معتبر ، چیزی را از دیدگاه ما تغییر نمی دهد. “

پیوندهای خروجی چیزی برای Google تغییر نمی دهند

جان مولر واضح است که از نظر الگوریتمی ، پیوندهای خروجی هیچ کاری برای گوگل انجام نمی دهند.

هر شخصی که اصرار دارد پیوند دادن به یک سایت معتبر که من برای نقل قول از آن درخواست کرده ام عمل خوبی است ، نمی تواند بگوید چرا این یک عمل خوب است.

هر شخصی که از من خواسته است برای یافتن بیانیه ای از گوگل یا ثبت اختراع یا مقاله تحقیقی که به طور قطعی نشان دهد که این چیزی است که برای SEO مفید است ، مشکل داشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

دلیل مشکل آنها این است که هیچ تأییدی از طرف گوگل مبنی بر این که برای SEO خوب است ، وجود ندارد.

بیانیه جان مولر ثابت می کند که هیچ مبنایی برای این ایده وجود ندارد که پیوند دادن به “سایتهای معتبر” برای SEO مفید است.

اگرچه این یک تجربه خوب برای کاربر است.

استناد

آیا پیوند به یک سایت معتبر برای SEO خوب است؟

تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 31:25 به این س answerال پاسخ می دهد:

https://www.youtube.com/watch؟v=fj6iWbCjrrE

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور