پیش بینی Broadcom سیگنال های مخارج فنی قوی شرکت ها را نشان می دهد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — Chipmaker Broadcom Inc پیش بینی فروش خوشبینانه ای را برای دوره جاری ارائه کرد که نشان می دهد تقاضا از سوی مشتریان شرکتی و صنعت مرکز داده همچنان قوی است.

برادکام در بیانیه‌ای اعلام کرد که درآمد در سه ماهه اول مالی حدود 8.9 میلیارد دلار خواهد بود، در حالی که میانگین برآورد تحلیلگران 8.8 میلیارد دلار است. این شرکت با استناد به شرایط اقتصادی، از ارائه دستورالعمل تمام سال برای سال مالی 2023 خودداری کرد.

پس از انتشار گزارش سود، سهام در اواخر معاملات با 3.6 درصد افزایش به 550 دلار رسید. اگرچه سهام در سال 2022 تا پایان بسته شدن 20 درصد کاهش داشت، اما این به طور قابل توجهی بهتر از عملکرد اکثر همتایان تراشه در سال جاری است.

این پیش‌بینی به عملکرد بهتر Broadcom از صنعت تراشه‌های گسترده‌تر ادامه می‌دهد. انتخاب مدیر اجرایی هاک تان برای بازارهای نهایی – مانند ساخت اجزای کلیدی برای آیفون شرکت اپل و تراشه‌های مورد استفاده در مراکز داده Amazon.com Inc. – کمک کرده است که این شرکت از کندی شدید در جاهای دیگر مصون بماند.

Broadcom، مستقر در سن خوزه، کالیفرنیا، همچنین با به دست آوردن قابلیت های امنیتی و پردازنده مرکزی، به نرم افزارهای سازمانی منشعب شده است. و در تلاش است تا این تنوع را با خرید 61 میلیارد دلاری VMware Inc. در معامله ای که در ماه می اعلام شد، گسترش دهد. در طول تماس برودکام، تان گفت که این شرکت در حال پیشرفت با تنظیم کننده ها است و همچنان انتظار دارد که ادغام در سال مالی 2023 بسته شود.

در سه ماهه چهارم، که در 30 اکتبر به پایان رسید، سود Broadcom بدون احتساب برخی موارد، 10.45 دلار در هر سهم بود. درآمد به 8.93 میلیارد دلار افزایش یافت. تحلیلگران سود 10.25 دلار برای هر سهم و فروش 8.9 میلیارد دلار را پیش بینی کرده بودند.

گزارش Broadcom مثبت تر از رقیب Marvell Technology Inc بود که نگرانی هایی را در مورد کاهش تقاضا از سوی صاحبان مراکز داده و بازار ضعیف چین ایجاد کرد.

در طول تماس Broadcom، این شرکت گفت که انتظار دارد واحد بی سیم که اپل را به عنوان مشتری اصلی دارد، با درصد تک رقمی پایین در سه ماهه اول رشد کند.

تان پیش‌بینی کرده است که بازار چیپ‌ها به طور کلی تا نرخ رشد تاریخی حدود 5 درصد یا کمتر کاهش خواهد یافت. این بسیار کمتر از 20 درصدی است که این شرکت در سال‌های 2021 و 2022 به دست آورد، اما مطابق با آنچه که تحلیلگران برای Broadcom برای سال 2023 پیش‌بینی می‌کنند، است.

تان گفت که واحد ذخیره سازی سرور شاهد رشد بیش از 50 درصدی درآمد خواهد بود، اما این شرکت شاهد کاهش سرعت در بخش صنعتی خود است. او افزود که نرمی بیشتر در چین آشکار خواهد شد، جایی که مصرف محصول کاهش یافته است. او افزود، با این حال، مشخص نیست که آیا قرنطینه های کووید در منطقه تاثیری فراتر از سه ماهه اول خواهد داشت یا خیر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور