پیش بینی تقاضا برای خرده فروشی: یک شیرجه عمیق

عکس پروفایل نویسنده

@موبیدفموبی دیو

شرکت توسعه دهنده نرم افزار معتمد از سال 2009. راه حل های DS / ML ، AR ، IoT سفارشی https://mobidev.biz

من به طور قطع می دانم که می توان رفتار انسان را با علم داده و یادگیری ماشین پیش بینی کرد. مردم دروغ می گویند – داده ها این طور نیست. با نگاهی به رفتار انسان از دیدگاه تجزیه و تحلیل داده های فروش ، می توانیم بینش ارزشمندتری نسبت به نظر سنجی های اجتماعی بدست آوریم.

در این مقاله ، من می خواهم نشان دهم که چگونه رویکردهای یادگیری ماشین می توانند به پیش بینی تقاضای مشتری کمک کنند. از آنجا که من در ساخت مدل های پیش بینی محصولات زمینه خرده فروشی تجربه دارم ، از یک تجارت خرده فروشی به عنوان مثال استفاده می کنم.

علاوه بر این ، با توجه به عدم قطعیت مربوط به همه گیر COVID-19 ، من همچنین نحوه افزایش دقت پیش بینی را شرح می دهم.

و اگر تمرکز کسب و کار شما خرده فروشی نیست نگران نباشید. هدف اصلی این مقاله توصیف منطق چگونگی استفاده از یادگیری ماشین در پیش بینی تقاضا هم در یک محیط پایدار و هم در شرایط بحرانی است.

به روز شده 20/4/2020: COVID-19 به عنوان یک ناهنجاری: چگونه می توان تقاضای بحران را پیش بینی کرد

  • پیش بینی تقاضا در یادگیری ماشین چیست؟
  • الگوریتم طراحی برای راه حل پیش بینی تقاضای مبتنی بر ML
  • مرحله 1. مرور مختصر داده ها
  • مرحله 2. تنظیم اهداف تجاری و معیارهای موفقیت
  • مرحله 3. تهیه و فهم اطلاعات
  • مرحله 4. توسعه مدل های یادگیری ماشین
  • گام…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور