پیشرفت های هوش مصنوعی برای زندگی روزمره ما در سال 2021 چه معنایی خواهد داشت

عکس پروفایل نویسنده

@gbarnottpalinشوفتی طرفدار

ما راه حل های تأیید هویت بیومتریک را ارائه می دهیم

مسلماً هوش مصنوعی مربوط به دهه 1950 است که آلن تورینگ تست تورینگ را اختراع کرد. این اساساً ماشینی بود که می توانست خودش فکر کند. 70 سال سریع به جلو بروید و اگر هیجان های علمی تخیلی ساخته شده در طول سال ها کاری طولانی است ، جهان توسط ربات ها غرق می شود و انسان ها اکنون نوکر یک انسان ماشینکاری شده اند.

البته ، در حال حاضر زنده بودن ، می دانیم که این اتفاق ساده رخ نداده است. چه از طریق عدم توسعه یا کمبود بودجه ، هوش مصنوعی هنوز نتوانسته است زندگی ما را به طور کامل تصرف کند. با این حال ، هوش مصنوعی در بیشتر زندگی روزمره ما معمول است. از استفاده از دستیارهای صوتی گرفته تا صحبت با ربات های چت ، این نوع رباتیک مدرن به سهولت زندگی کمک می کند.

علاوه بر این ، با توجه به همه گیری ، توسعه دهندگان این فرصت را پیدا کردند تا نشان دهند که AI واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد. بنابراین ، این امر در بیمارستان ها و خانه های سراسر جهان برای سهولت زندگی کارکنان آسیب پذیر و مراقبتی اجرا شده است. برای تمیز کردن و مشاهده بیماران برنامه ریزی شده است تا به کارمندان وقت بیشتری برای کارهای پزشکی بیشتر اختصاص دهد.

اما با ادامه رشد فناوری ، هوش مصنوعی در خط مقدم توسعه و آزمایش قرار دارد. این بدان معناست که سال 2021 چیزهای خوبی در فروشگاه خواهد داشت. و آن…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور