پیشرفت های فن آوری چگونه روان درمانی را تقویت می کند

عکس پروفایل نویسنده

چند سال پیش ، شاید شما تصور نمی کردید که این تحول عظیم در روان درمانی اتفاق افتاده باشد. من پیشرفت در فن آوری این امکان را به ما نداده ایم که از طریق آسایش منازل و در زمان واقعی به درمان آنلاین دسترسی پیدا کنیم.

تصور اینکه بسیاری از مردم بر این باورند که بیماری روانی ، گاهی اوقات به عنوان یک اختلال روانی شناخته می شود ، نادر است و “برای شخص دیگری اتفاق می افتد” هرگز ایده راحتی نبود. موقعیت واقعی این است که بیماری روانی شایع و گسترده است.

موسسه ملی بهداشت روان (NIMH) ، در تحقیقی دریافت که تقریباً از هر پنج بزرگسال ایالات متحده تقریباً یک نفر با یک بیماری روانی زندگی می کند (46.6 میلیون نفر در سال 2017). اطمینان از اینکه این تعداد زیاد از افراد مراقبت کافی را دریافت می کنند هرگز کار ساده ای نبود.

درمانگران با تلاش برای دسترسی به افراد دارای مشکلات روحی روبرو شده اند و با در نظر گرفتن استرس مرتبط با همه گیر ویروس کرونا ، شما در ایجاد یک همه گیری جهانی در بیماری های روانی اشتباه نخواهید کرد. با این حال ، اکنون پرتوی امید وجود دارد.

مارک های زیادی وجود دارند که با استفاده از پیشرفت های فنی روش هایی را برای اطمینان از مراقبت کافی از افرادی که دارای مشکلات بهداشت روان هستند ، ارائه می دهند.

اکنون می توانید از هر یک از نوآوری های فناوری زیر استفاده کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور