پنج مهارت نرم در تقاضا در جهانی پسا همه گیر

عکس پروفایل kunal rajput Hacker Noon

@kunalrajputکونال راجپوت

من یک وبلاگ نویس حرفه ای هستم که برای وب سایت های مختلف می نویسم.

این که آیا واقعاً به گزینه های مدرک خود فکر می کنید یا کلاس سال جاری در سال 2020 ، احتمالاً از خود می پرسید که چگونه در “شرایط عادی جدید” خود را آماده کنید.

س aboutالات زیادی درمورد اینکه دنیا بعد از کوید چگونه خواهد بود وجود دارد ، اما یک چیز مطمئناً است – زندگی به روشی که قبلاً می شناختیم برنخواهد گشت. در هر صورت ، نباید چیز وحشتناکی باشد.

با پیدایش جای خالی حماسه ، چگونه می توانید اطمینان داشته باشید که در حین کاوش در بازار رو به رشد حرفه ، کاندیدای قدرتمندی هستید؟ گزارشی از سوی Deloitte Access Economics تخمین می زند که 66٪ از همه مشاغل از مشاغل حساس و متمرکز بر مهارت تا سال 2030 تشکیل شود ، بنابراین ایجاد و بهبود آنها مهم است.

سازگاری و انعطاف پذیری

سازگار بودن و همه کاره بودن چیزی است که همه ما باید طی چند ماه گذشته به آن عادت کنیم. اما از طرف دیگر ، تخصص مهمی است که هر کسب و کاری نیاز به کشف آن دارد.

از آنجایی که سازمان ها به طور کلی شاهد افزایش بارز تعداد نمایندگان با توانایی دورکاری هستند ، می توان تصور کرد که این روش کار بهتر حتی پس از پایان همه گیری بیماری نیز ادامه یابد.

در حالی که سازگار بودن در محل کار زمانی با تطبیق پذیری جغرافیایی گره خورده بود ، اکنون به داشتن یک ذهنیت باز وابسته است ،

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور