پنج افسانه برتر درباره VPN ها و چرا آنها اشتباه هستند

عکس پروفایل نویسنده

@واسیلی ایوانفواسیلی ایوانف

بنیانگذار و مدیر عامل یک شرکت KeepSolid ، شرکتی که راه حل های مدرن امنیتی و بهره وری می سازد

VPN یا شبکه خصوصی مجازی ، سرویسی است که با اتصال دستگاه به اینترنت از طریق یک «تونل رمزگذاری شده» از حریم خصوصی آنلاین شما محافظت می کند. اگرچه این به نظر ساده می رسد ، اما در واقع رمزگذاری بسیار دشوار است – و سو تفاهم شده است. در نتیجه ، بسیاری از باورهای غلط در مورد VPN ها بوجود آمده است ، که منجر به ایده های نادرست و تحریف شده در مورد آنچه هستند – و نیست. در این مقاله ، ما به پنج افسانه برتر در مورد VPN ها خواهیم پرداخت ، توضیح دهید که چرا آنها اشتباه هستند ، و مشخص کنید که VPN چگونه می توانند زندگی آنلاین شما را ایمن تر و راحت تر کنند.

افسانه 1. VPN غیرقانونی است

از آنجا که VPN هویت شما را پنهان می کند ، اغلب تصاویر هکرها ، دزدان دریایی آنلاین را که فیلم های جدید و “وب تاریک” را می دزدند به ذهن متبادر می کند. با گذشت زمان ، این برخی گمانه زنی ها در مورد حقانیت آنها ایجاد کرده است.

واقعیت: برخی از کشورها استفاده از VPN را محدود کرده یا آن را غیرقانونی می دانند. در حال حاضر ، این لیست شامل بلاروس ، چین ، ایران ، عراق ، کره شمالی ، عمان ، روسیه ، ترکیه ، ترکمنستان و امارات است. بسته به کشور ، دولت ها ممکن است به دلیل استفاده از VPN غیر مجاز ، جریمه هایی را به کاربر VPN و ارائه دهنده خدمات VPN اعمال کنند. به عنوان مثال ، در امارات متحده عربی ، VPN قانونی است – اما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور