پل تترات سرویس برای Istio در ابرهای ترکیبی آماده برای تولید

Tetrate ، استارت آپ سه ساله ای که شبکه محبوب خدمات Istio را برای شرکت های سنتی خوش طعم تر کرده است ، در چند ماه اخیر رو به گسترش بوده است.

در ماه مارس ، دقیقاً یک ماه پس از انتشار GetIstio ، نسخه آسان تر استفاده از Istio مستقر در منبع آزاد ، از اتمام دور 40 میلیون دلاری سری B با هدایت Sapphire Ventures با مشارکت Scale Venture Partners ، NTTVC خبر داد ، Dell Technologies Capital ، Intel Capital ، 8VC و Samsung NEXT. GetIstio راننده محصول شاخص شرکت خود ، Tetrate Service Bridge خواهد بود.

هفته گذشته تترات Service Bridge 1.0 را منتشر کرد و گفت که اکنون “بطور رسمی” برای حجم کار تولید آماده است ، اگرچه قبلاً توسط برخی از شرکتهای Fortune 500 مورد استفاده قرار گرفته بود.

ساده سازی Istio

Service Bridge یک پلت فرم اختصاصی است که مدیریت Istio را آسان تر می کند ، این یک شبکه انتزاعی را فراهم می کند که بین برنامه ها و یک شبکه سنتی قرار دارد تا ترافیک بیشتری را که کانتینرها ، ماشین های مجازی و سرویس های خرد به جدول می آورند کنترل کند.

در حالی که مسلماً Istio توانایی بالاتری در ارائه خدمات دارد ، اما پیچیدگی آن می تواند یک معامله گر برای سازمان ها بدون تخصص لازم باشد.

زک بوچر ، مهندس بنیانگذار Tetrate که یکی از توسعه دهندگان اولیه Istio در گوگل بود ، به DCK گفت: “Istio یک پروژه منبع باز است که در مورد استفاده از” من خوشه ای دارم “فوق العاده است. “مشکل این است که هیچ شرکت مشروع خوشه ای ندارد. در دنیای واقعی ، اینها استقرارهای متفاوت و ناهمگنی هستند. برخی از آنها در ابر ، شاید در پنج ابر مختلف و در مراکز داده در حال انجام است.”

تترات برای مقابله با پیچیدگی Istio همان رویکرد را دارد که سایر فروشندگان با موفقیت به Kubernetes آورده اند. Service Bridge بسیاری از کنترل های Istio را از کاربر جمع می کند در حالی که در صورت لزوم آنها را در دسترس قرار می دهد. این کار را با خودکار سازی برخی فرایندها با کمک پروژه های منبع باز موجود مانند SkyWalking ، ابزاری برای نظارت بر عملکرد ، به انجام می رساند. و Zipkin ، یک سیستم ردیابی است که برای عیب یابی مسائل تأخیر استفاده می شود.

این همچنین می تواند کنترل دسترسی مبتنی بر نقش یا شخص را به همراه یک نمای شیشه ای از مش سرویس ، با چندین نمایش که می تواند به نقش ها گره بخورد ، اضافه می کند ، تیم های DevOps را قادر می سازد تا روی خوشه های دامنه خود تمرکز کنند ، در حالی که sysadmins و موارد مشابه از کل زیرساخت ها نمای دارند.

این بستر همچنین نیاز به پیکربندی هر برنامه ای را که روی خوشه ای تازه ایجاد شده اجرا می شود ، برطرف می کند به شرطی که همان برنامه را قبلاً پیکربندی کرده باشید و در جاهای دیگر شبکه اجرا شود.

بوچر گفت: “ما می توانیم وارد یک خوشه جدید یا مجموعه ای از ماشین های مجازی شویم.” “اگر قبلاً اطلاعات مربوط به برنامه ها را پیکربندی کرده اید ، زیرا ممکن است آنها روی خوشه دیگری اجرا شوند و اکنون به محض ثبت نام ، یک نسخه ماکت در حال چرخش هستید [cluster]، ما می خواهیم همه چیز را به درستی پیکربندی کنیم ، دقیقاً همانطور که شما در نظر داشتید.

“یکی از اهداف مهم ما این است که توسعه دهندگان برنامه ها را مجبور نکنیم که به فکر توپولوژی باشند یا باید به این فکر کنند که ردپای فیزیکی چیست. من می خواهم آنها بتوانند در مورد برنامه خود و سلامت برنامه خود فکر کنند. بسیاری از این کار در تلاش است تا انتزاعاتی را فراهم کند ، به طوری که من به عنوان یک توسعه دهنده مجبور نیستم که در آن جایی اهمیت دهم. فقط می توانم بگویم ، این سرویس من است ، اینگونه است که ترافیک باید جریان یابد. “

این شامل شرایطی است که یک مرکز داده Cloud یا colo جدید به زیرساخت اضافه می شود.

وی گفت: “اگر تیم پلت فرم به ردپایی در ژاپن نیاز داشته باشد ، در محاسبات آزادانه در آنجا آزاد خواهند بود.” “بار آوردن برنامه هایی که دارای رفتاری ایمن و سازگار هستند بسیار کم است ، زیرا خوشه را ثبت نام می کنید ، برنامه ها را مستقر می کنید و این فقط جواب می دهد.”

نگاه به جلو به 1.1

Butcher گفت که تیم او در حال کار است و ویژگی های جدیدی را برای نسخه بعدی Service Bridge اضافه می کند. در مرحله اول ، اتوماسیون خطوط لوله تأیید به طور خودکار انجام خواهد شد تا خط زمانی که تیم DevOps با آن روبرو می شود ، در صورت نیاز به یک ماشین مجازی جدید را خاموش و در معرض اینترنت قرار دهد ، کوتاه شود.

“اگر با افراد مرکز داده های مدرسه قدیمی صحبت کرده اید ، در دنیای قدیم اگر مجبور باشم ماشین های مجازی خود را در معرض اینترنت قرار دهم ، یک بلیط برای تیم شبکه ارسال می کنم ، این به یک صفحه گسترده تبدیل می شود ، و شش هفته بعد من بلیط خود را پس بگیرم و می توانم این کار را انجام دهم. ” “این نوعی گردش کار است که ما فکر می کنیم مش سرویس می تواند به خودکار شدن کمک کند.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور