پروتکل جریان HLS چیست و چگونه کار می کند؟

عکس پروفایل ظهر مورچه سرور هکر هکر

@آنت مدیاسرور مورچه رسانه ای

Ant Media پلتفرم فوق العاده کم تأخیر جریان ویدئو را بر اساس WebRTC مقیاس پذیر و سازگار ارائه می دهد.

HTML5 راه حل های پخش مستقیم زنده اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. یکی از آنها پروتکل HLS. برخی از دلایل محبوبیت این امر وجود دارد ، مهمترین آنها این است که RTMP پشتیبانی خود را تا پایان سال 2020 از دست داد.

در سال 2017 ، Adobe اعلام کرد که دیگر پشتیبانی نمی کند RTMP بعد از پایان سال 2020. بعد از این تاریخ ، این سوال که HLS چیست اهمیت بیشتری پیدا کرد. پروتکل RTMP ادوبی اکنون به گذشته پیوسته است.

با این حال ، آیا استفاده از HLS و بنابراین HTML5 برای بینندگان و پخش کننده ها مفید خواهد بود؟ در بالا به یکی از مهمترین دلایل اشاره کردیم. پروتکل های مبتنی بر HTTP صرف نظر از اتصال ، نرم افزار یا دستگاه ، بهترین کیفیت فیلم و تجربه بیننده ممکن را ارائه دهید.

اما ، لازم است این روند تغییر به خوبی برنامه ریزی شود. اگرچه پروتکل های HTML5 فن آوری های مهیجی هستند ، اما انتقال به پروتکل های HTML5 به زمان و تلاش نیاز دارد. همانطور که اشاره کردیم ، استانداردهای HTML5 تأثیر عمیقی بر جهان پخش مستقیم دارد.

در این پست وبلاگ ، پاسخ این سوال را پیدا خواهید کرد که جریان HLS چیست ، از مزایای HLS و اطلاعات فنی آن مطلع می شوید و در عین حال ، خواهید دید که چرا باید زندگی خود را تغییر دهید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور