پروتکل جایگزین هایی که Ethereum را به چالش می کشند

عکس پروفایل نویسنده

تعدادی از پروتکل ها برای تأمین خواسته های مالی غیرمتمرکز و حل مسائل مقیاس پذیری که مانع اتریوم شده اند ، پدید آمده اند. مسئله اخیر یک نقطه کانونی ثابت در جامعه رمزنگاری بوده است زیرا قیمت بالای گاز کاربران DeFi را با امکانات محدودی روبرو کرده است. به عنوان مثال ، تأیید یا تعویض رمز در یک مبادله غیرمتمرکز مانند Uniswap می تواند در شمال 50 دلار در زمان شلوغی باشد. برای یک کاربر خرده فروشی متوسط ​​، این هزینه ها باعث غیرقابل دسترس بودن DeFi می شود. این امر منجر به بحث مفصلی در مورد گزینه های Ethereum برای استفاده روزمره و نیازهای سازمانی شده است.

بر اساس قابلیت های فنی آنها ، راه حل های زیر بهترین شانس برای از بین بردن سهم بازار Ethereum و آغاز دوره جدیدی برای DeFi است.

رادیکس

Radix از این نظر منحصر به فرد است که تنها پلت فرم خرد شده است که از نظر اتمی قابل ترکیب است. ترکیب پذیری اتمی ویژگی کلیدی است که برای برنامه های کاربردی DeFi لازم است تا با رشد اکوسیستم در مقیاس جهانی با یکدیگر تعامل داشته باشند. Radix همچنین از نظر سرعت معاملات به خودی خود برجسته است ، آخرین الگوریتم اجماع آنها که “Tempo” نامیده می شود 1.4 میلیون TPS (تراکنش در هر ثانیه) را نشان می دهد ، در حالی که الگوریتم فعلی “Cerberus” از نظر تئوری بی نهایت مقیاس پذیر است. به همین ترتیب Radix در حال …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور