پرسش و پاسخ “ما تمرکززدایی عملکردی می خواهیم” با سازندگان Wildland

عکس پروفایل نویسنده

@دوبروزیادوبروسیا

من اعتقاد دارم که باید سخت کار کنم تا این دنیا به مکانی بهتر تبدیل شود. رئیس استراتژی از همه دست ها.

Wildland یک پروتکل جدید برای مدیریت داده های باز است که هدف آن این است که به افراد کنترل صریح داده های آنلاین خود را بدهد ، به شکلی که قابلیت دسترسی ، دسترسی و حریم خصوصی کاربران را تضمین کند.

در پایان دسامبر سال 2020 ، من با جولیان زاویستوفسکی و آندره رگولسکی ملاقات کردم تا در مورد منطق سطح بالا و مهره های پروژه صحبت کنم.

Wildland چیست و چه نوع هدف نهایی را برای آن متصور هستید؟

جولیان: اینترنت امروزی در الگوی سرویس گرا فعالیت می کند ، که ارائه دهندگان خدمات را بیش از کاربران ترجیح می دهد. ممکن است به داده های آنلاین خود دسترسی داشته باشید ، اما کنترل شما بر روی آنها بسیار محدود است. افراد دیگر از داده های شما سود می برند و شما می توانید بر اساس تصمیمات خودسرانه آنها به راحتی از آنها جدا شوید. با Wildland ما با معرفی یک رویکرد داده محور کل این الگوی را به چالش می کشیم.

Wildland یک پروتکل جدید و مدیریت داده باز است که به افراد روشی نوین برای تعامل با داده هایشان ارائه می دهد و کنترل بهتری را بر روی آنها فراهم می کند.

با Wildland قادر خواهید بود داده های خود را در اختیار ارائه دهندگان دلخواه خود قرار دهید ، بدون اینکه به آنها دسترسی داشته باشید. این توانایی را دارید که به راحتی داده های خود را از یک ابر جابجا کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور