پرسش و پاسخ با اریک شوارتز مدیر عامل جدید CyrusOne | دانش مرکز داده

اریک شوارتز در ماه اکتبر سکان هدایت CyrusOne را به دست گرفت، به دنبال موجی از گردش مالی بالا در C-suite این شرکت کولو. شوارتز در 17 نوامبر با Data Center Knowledge گفت و گو کرد تا دیدگاه خود را در مورد گسترش شرکت در اسپانیا به اشتراک بگذارد، اینکه چگونه تجربه اش در Equinix او را برای نقش فعلی خود به عنوان مدیر عامل، مراکز داده مستقل، مسئله زنجیره تامین و آینده آماده کرد. از CyrusOne. او همچنین به جابجایی رهبری در شرکت و برنامه خود برای طول عمر پرداخت.

اریک شوارتز، مدیرعامل CyrusOne

اریک شوارتز، مدیرعامل CyrusOne

چگونه به CyrusOne آمدید؟

من استخدام شدم تا برای نقش مدیر عامل CyrusOne به اینجا بیایم تا هم تجربه و هم رهبری خود را به ارمغان بیاورم. من فکر می‌کنم که این شرکت در چندین سال گذشته در مسیری قوی قرار داشته است و تمرکز زیادی بر روی بازار هایپراسکیلرها و سایر موارد مشابه دارد.

آینده CyrusOne چیست؟

از نقطه نظر استراتژی، من فکر می‌کنم تمرکز بر بازارها و مشتریان و انواع الزاماتی که ما به آنها رسیدگی می‌کنیم، ثابت می‌ماند. مهم ترین تغییر در مورد جهت نیست، بلکه این است که چگونه می توانیم سریعتر به رشد خود ادامه دهیم. فرصت قابل توجهی است.

CyrusOne بسیار خوش شانس است که ما ارتباط بسیار قوی با مشتریان داریم. آنها نه تنها به آنچه که ما در حال توسعه هستیم و ظرفیتی که داریم، بلکه با درخواست ها و ایده هایی در مورد سایر زمینه ها به ما مراجعه می کنند. سپس می‌توانیم با آنها بر روی نیازهایشان کار کنیم و این فقط یک خط لوله فرصت بزرگ‌تر برای شرکت ایجاد می‌کند. تمرکز من بر این است که در برابر این فرصت ها تا جایی که می توانیم موفق باشیم.

لطفاً در مورد نقش قبلی خود در Equinix و تأثیر آن بر دوران تصدی شما در CyrusOne به ما بگویید.

به مدت 11 سال من به عنوان رئیس Equinix EMEA خدمت کردم و این یک دوره رشد بسیار موفق، هم ارگانیک و هم غیر آلی، برای شرکت بود. سپس در سال 2019 از این نقش کنار رفتم و به ایالات متحده بازگشتم و نقش مدیر ارشد استراتژی و توسعه را بر عهده گرفتم. این شامل تعدادی از چیزها از جمله [Equinix] برنامه xScale (مراکز داده های فرامقیاس Equinix). من می‌توانم بگویم هر دو عنصر حرفه‌ای من در Equinix در فرآیند استخدام برای مدیر عامل شدن CyrusOne مهم بودند.

اکثریت کسب و کار ما [CyrusOne] در ایالات متحده است. ما با سرعت خوبی در حال رشد هستیم. در واقع، بخش کسب و کار ما در اروپا، به عنوان درصدی از کل، در حال رشد است. تجربه من در اروپا، با فرهنگ ها، بازارها، و مشتریان منطقه، به خوبی در خدمت ما خواهد بود و همچنان به گسترش خود ادامه می دهیم.

نمونه ای از آن بسط چیست؟

ما اکنون در اسپانیا در حال ساخت هستیم که بازار جدیدی برای ماست. اسپانیا افزوده خوبی برای حضور تاریخی ما در فرانکفورت، لندن، آمستردام، پاریس و دوبلین است. در تمام مدتی که در Equinix بودم در اسپانیا کار می کردم. من با بازار و سایتی که CyrusOne در آنجا مرکز داده را می سازد آشنا هستم. تمام این تجربه یک دارایی است، اما تنها تجربه حضور در صنعت مرکز داده در 16 سال گذشته نیز مهم است.

برترین مراکز داده در اسپانیا 2022 ساخته شده است

تجربه رهبری یک تیم [at Equinix] از طریق رشد، درک سرمایه‌گذاری‌هایی که باید انجام دهید (نه تنها در ظرفیت واقعی، بلکه در قابلیت فرآیند)، به طور مستقیم در CyrusOne قابل اجرا است. جاه طلبی CyrusOne قطعا ادامه مسیر رشد ما است. من در مورد فرصت‌ها هیجان‌زده هستم و همچنین می‌توانم سرمایه‌گذاری‌هایی را ببینم که باید انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مقیاس پذیر هستیم تا به تمام تعهداتی که در قبال مشتریان خود می‌دهیم عمل کنیم.

CyrusOne چگونه با مشکلات زنجیره تامین مواجه است که صنعت مرکز داده را آزار می دهد؟

بیایید سرور یا زنجیره تامین فناوری را از تجهیزات مرکز داده و زنجیره تامین برق جدا کنیم. پیشنهاد ما به مشتریان بسیار در مورد ایجاد زیرساخت مرکز داده است که در آن آنها سرورها، ذخیره سازی، تجهیزات شبکه و سایر فناوری های خود را مستقر می کنند. ما با زنجیره تامین نیمه هادی ها هماهنگ شده ایم زیرا در تمام تجهیزات ما نیز نیمه هادی ها وجود دارد. ما زنجیره تامین را برای سرورها و موارد مشابه مدیریت نمی کنیم. مشتریان ما، که بزرگترین شرکت های فناوری در جهان هستند، عمیقاً در این موضوع هستند. آنها در حال تجربه اختلال بین ثبات اقتصاد جهانی و کاهش تأثیر همه گیری کووید هستند. آنها خود را برای مدیریت مسائل زنجیره تامین به طریقی بهتر در طول زمان قرار می دهند.

مطمئناً در حال مدیریت شدن است و از نظر توانایی ما در انجام تعهدات خود در قبال مشتریان، نسبت به ما به چالش کمتری تبدیل شده است. ما با چالش های ایمن سازی تجهیزات برای تمام این زیرساخت هایی که متعهد به ارائه آن هستیم، دست و پنجه نرم می کنیم. ما سال‌هاست که با آن سروکار داریم و می‌توانم بگویم مشابه با سرور و فضای ذخیره‌سازی، زنجیره تامین عادی نیست، اما در حال بازگشت به حالت عادی است. ما عملکرد بهتر و تحویل بهتر را تجربه می کنیم.

این قبل از من است، بنابراین من به تیمی که اینجا هستند تبریک می گویم: آنها در اوایل مدیریت زنجیره تامین بسیار تهاجمی بودند. آنها این کار را با انجام و برنامه ریزی تعهدات و تحویل برای موقعیت بهتر شرکت برای ارائه ظرفیت در سال گذشته، امسال و در آینده انجام دادند. من فکر می کنم کوروش یک به طور کلی احتمالا بهتر از بسیاری دیگر بود. شرکت ما نه تنها به دلیل قابلیت ها و توانایی ما در ارائه، بلکه به دلیل شفافیت ما از روابط قوی با مشتریان خود برخوردار است. وقتی با مشکلاتی مواجه می شویم با مشتریان کار می کنیم و از طریق تعدادی از آن چالش ها که ناشی از مسائل زنجیره تامین است، با مشتریان کار کرده ایم. ما در این مسیر با شفافیت و مشارکت در مقابل جایگزین، اعتماد زیادی به دست آورده ایم. ما خوش شانس هستیم که از موقعیت مالی برخورداریم تا در راستای تعهدات خود به مشتریان، پیشاپیش تعهداتی را انجام دهیم. این وضعیت ما را برای ارائه بسیار بهتر از شاید برخی دیگر از شرکت‌هایی که مجموعه‌ای از منابع را ندارند، قرار می‌دهد.

لطفاً به گردش مالی بالای C-suite CyrusOne رسیدگی کنید.

من چند چیز را اینجا پیشنهاد می کنم. اول اینکه من اینجا نبودم [during that time period of turnover]. برای من دشوار است که بگویم چه اتفاقی افتاد و چه چیزی منجر به آن مراحل چرخش شد. دومین موردی که می‌توانم بگویم این است که کمتر از دو ماه است که در CyrusOne هستم و مشاهده من این است که با وجود اختلال و گردش مالی، این شرکت به عملکرد خوب و ارائه برای مشتریان ادامه داده است. با وجود این گردش مالی، ما رشد درآمد و سرمایه گذاری ثابتی را تجربه کرده ایم.

تغییرات رهبری CyrusOne در 3 سال گذشته

قبل از اینکه این نقش را بپذیرم و متعهد شوم، در مورد فرصت اینجا در CyrusOne خیلی فکر کردم. این در مورد درک فرصت، یادگیری هر چه بیشتر در مورد تیم و عناصر مختلف این شغل بود. در ایفای این نقش، این یک تعهد شخصی از جانب من است که نه تنها روی خودم سرمایه گذاری کنم، بلکه ثبات را برای این نقش به ارمغان بیاورم. من در دفتر مدیرعامل می نشینم و به این نتیجه می رسم که چنین فرصت تجاری قابل توجهی در مقابل شرکت وجود دارد. ما باید اطمینان حاصل کنیم که حول آن فرصت همسو هستیم و ثبات لازم برای اجرا را داریم. این جاه طلبی قطعی من است که وقتی یک سال بعد یا دو سال بعد صحبت می کنیم، سؤالی که شما پرسیدید به دلیل ثباتی که قصد دارم ایجاد کنم، غیرقابل قبول باشد. [to the role of CEO of CyrusOne].

نظر شما در مورد دیتاسنترهای خودپرواز چیست؟

من کاملاً مطمئن هستم که همه سایت‌های CyrusOne امروز در شبکه هستند و هیچ‌کدام به جز ظرفیت پشتیبان‌گیری که با ژنراتورها داریم، به صورت خودکار تامین نمی‌شوند. این چیزی است که ما قطعا در حال بررسی آن هستیم. فکر می‌کنم بحثی در اینجا در CyrusOne درباره حذف مراکز داده از شبکه و شناسایی راه‌هایی برای تکمیل ظرفیت عمومی شبکه برای برآورده کردن نیازهای مرکز داده وجود دارد.

در مفاهیم پاسخ تقاضا این پتانسیل وجود دارد که وقتی شبکه در استرس است، مراکز داده می توانند خود را از شبکه حذف کنند و یا حتی به تامین کننده خالص برق برای شبکه تبدیل شوند. من انتظار دارم که تکامل شبکه اطلاعات بیشتری را در مورد نحوه مدیریت شبکه به ارمغان بیاورد در مقایسه با زمانی که شبکه به طور موثری یک بزرگراه یک طرفه برای انتقال نیرو از نسلی به مصرف کننده بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور