پرداختن به چهار افسانه در مورد صنعت هوش مصنوعی: دلایل ترس از هوش مصنوعی

عکس پروفایل نویسنده

@sshwartzاستیو شوارتز

سرپرست AIPerspectives.com که شامل یک کتاب رایگان ، 400 صفحه ای AI 101 است.

بسیاری از مردم نگران این هستند که هوش مصنوعی دنیا را تصاحب کند. یک مطالعه اخیر نشان داده است که 60٪ از مردم انگلیس از هوش مصنوعی می ترسند. ایلون ماسک ، بنیانگذار تسلا می گوید که هوش مصنوعی “بزرگترین تهدید وجودی” بشریت است و “یک خطر اساسی برای وجود تمدن است”.

بیایید چهار افسانه در مورد هوش مصنوعی در صنعت را بررسی کنیم …

افسانه ها درباره هوش مصنوعی

باور غلط 1: ربات ها جایگزین بیشتر کارگران انسانی خواهند شد. هنگامی که هوش مصنوعی به سطح هوش انسانی برسد ، ربات ها می توانند کتابچه های راهنما را بخوانند ، در کلاس ها شرکت کنند و یاد بگیرند که همه کارهای ما را انجام دهند.

باور غلط 2: ویروس های مبتنی بر هوش مصنوعی زیرساخت های فناوری اطلاعات ما را نابود می کنند.

باور غلط 3: تولیدکنندگان خودرو ساخت فرمان را متوقف می کنند. هنگامی که اتومبیل ها ، کامیون ها و اتوبوس ها توانایی کامل رانندگی در خود را دارند دیگر به آنها احتیاج نخواهند داشت.

افسانه 4: تولیدکنندگان دفاعی به زودی ربات های قاتل مانند Terminator را تولید خواهند کرد.

واقعیت

فرض بر این است که هر یک از این افسانه ها در مورد هوش مصنوعی محققان در می یابند که چگونه رایانه هایی را که می توانند مانند مردم فکر و تعقل کنند ، آغشته می کنند. با توجه به پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی ، طبیعی است که تصور کنیم سیستم های AI در سطح انسان نمی توانند خیلی دور از جاده باشند. از این گذشته ، ما اکنون رایانه هایی داریم که می توانند چهره ما را تشخیص دهند ، زبانها را ترجمه کنند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور