پادکست: Can’t Kill the Metal | دانش مرکز داده

قسمت را پیدا کنید و با DCK در اپل پادکست و اسپاتیفای مشترک شوید.

در آخرین قسمت Uptime with Data Center Knowledge، به سیر تکامل سرورهای فلزی خالی می پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، ما با جیکوب و زکری اسمیت – از بنیانگذاران Packet، یک سرویس میزبانی فلزی لخت که توسط غول مرکز داده Equinix در سال 2020 در قراردادی به ارزش 335 میلیون دلار خریداری شد، صحبت می کنیم. Packet پایه و اساس کسب و کار جدید Equinix Metal شد که توسط Zac به عنوان مدیر عامل آن و Jacob به عنوان معاون استراتژی و بازاریابی فلز برهنه هدایت می شد.

تصحیح: بلافاصله پس از ضبط این قسمت، زک ارتقاء یافت ساعتاز هdge منزیرساخت خدمات در اعتدال، و Jacob – به رهبری موقت خدمات دیجیتال به بازار.

به گفته اسمیتز، جذابیت های کلیدی فلز لخت سرعت و عملکرد است: Equinix Metal را می توان در هر مرکز پشتیبانی شده در کمتر از 15 دقیقه راه اندازی کرد تا تقریباً هر حجم کاری را روی سرورهای اختصاصی و فیزیکی اجرا کند. این فرآیند به طور قابل توجهی با مدیریت سرورهای مورد استفاده برای اجرای برنامه های کاربردی ابری عمومی، که در آن سخت افزار اغلب بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می شود، متفاوت است.

خود جیکوب به شوخی می گوید که “هیچ کس واقعاً به سرورها اهمیت نمی دهد” – اما برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد که از فلز خالی سود می برند، به خصوص در سازمان هایی که به اتوماسیون اهمیت می دهند و به شدت روی پشته های نرم افزار سفارشی سرمایه گذاری می کنند.

برای چنین مشتریانی، فلز لخت نشان‌دهنده انتخاب است – یک سرور اختصاصی یک بوم خالی است که توسط لایه‌های متعدد نرم‌افزار پیچیده که بارهای کاری ابری معمولی را امکان‌پذیر می‌کند، خالی است. مشتری به تنهایی تصمیم می گیرد که ماشین چه کاری انجام دهد و چگونه آن را انجام دهد.

ما همچنین بحث می کنیم:

  • توسعه نرم افزار متن باز در Equinix
  • چرا Equinix Metal Kubernetes را مدیریت نمی کند؟
  • نحوه بهبود پایداری در سطح سرور

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور