متا ویژگیهای جدیدی را برای گروههای فیسبوک راهاندازی میکند تا ارتباط بین اعضا را بهبود بخشد، جوامع را تقویت کند و راههای بیشتری را برای شخصیسازی ظاهر و احساس به مدیران ارائه دهد.
علاوه بر این، این شرکت دیدگاه خود را برای آینده جوامع در فیس بوک به اشتراک می گذارد، که ویژگی های گروه ها و صفحات را در یک مکان گرد هم می آورد.
در اینجا یک مرور کلی از همه چیزهایی است که در اجلاس اخیر جوامع فیس بوک اعلام شد.
گزینه های بیشتر برای مدیران گروه فیس بوک
مدیران میتوانند از این ویژگیهای جدید برای ایجاد احساس منحصربفردتر در گروههایشان استفاده کنند:
- سفارشی سازی: رنگها، پسزمینههای پست، فونتها و واکنشهای شکلکهای مورد استفاده در گروهها اکنون میتوانند سفارشی شوند.
- مجموعه ویژگی ها: مجموعه های از پیش تعیین شده از قالب های پست، نشان ها، ابزارهای مدیریت و موارد دیگر را می توان با یک کلیک برای گروه خود روشن کرد.
- فرمت های ترجیحی: قالبهایی را انتخاب کنید که میخواهید اعضا هنگام پست در گروه شما از آن استفاده کنند.
- پیام تبریک: یک پیام منحصر به فرد ایجاد کنید که همه اعضای جدید هنگام پیوستن به یک گروه ببینند.
ارتباطات قوی تر برای اعضا
اعضای گروههای فیسبوک میتوانند با بهرهگیری از ویژگیهای جدید زیر، ارتباطات قویتری ایجاد کنند:
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
- زیر گروه ها: متا در حال آزمایش توانایی مدیران گروه فیس بوک برای ایجاد زیرگروه ها پیرامون موضوعات خاص است.
- چت های جامعه: با سایر اعضای گروه از طریق فیس بوک یا مسنجر در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.
- رویدادهای تکراری: رویدادهای منظمی را برای اعضا تنظیم کنید تا به صورت آنلاین یا حضوری گرد هم بیایند.
- جوایز جامعه: جوایز مجازی را به سایر اعضا اعطا کنید تا مشارکت های ارزشمند را به رسمیت بشناسند.
راه های جدید برای مدیریت جوامع
ابزارهای جدید مدیریت گروه های خود را برای مدیران آسان تر می کند:
- اعلامیه های پین شده: مدیران می توانند اعلامیه ها را در بالای گروه ها پین کنند و ترتیب نمایش آنها را انتخاب کنند.
- پیشنهادات شخصی: Admin Assist اکنون پیشنهاداتی در مورد معیارهایی برای اضافه کردن و اطلاعات بیشتر در مورد دلیل رد شدن محتوا ارائه می دهد.
- چت های داخلی: مدیران اکنون می توانند چت های گروهی را منحصراً برای خود و سایر مدیران ایجاد کنند.
کسب درآمد و جذب سرمایه
مجموعه جدیدی از ابزارها به مدیران گروه کمک می کند تا جوامع خود را از طریق جمع آوری کمک های مالی و کسب درآمد حفظ کنند:
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
- جمع آوری وجوه: مدیران می توانند جمع آوری کمک های مالی برای پروژه های گروهی ایجاد کنند تا هزینه های اداره گروه را پوشش دهند.
- فروش کالا: با راه اندازی یک فروشگاه در گروه خود، کالایی را که ایجاد کرده اید، بفروشید.
- عضویت های پولی: زیرگروه های پولی ایجاد کنید که اعضا بتوانند با پرداخت هزینه در آنها مشترک شوند.
گرد هم آوردن گروه ها و صفحات
فیس بوک در حال معرفی تجربه جدیدی است که عناصر صفحات و گروه ها را در یک مکان گرد هم می آورد.
این به مدیران گروه اجازه می دهد تا هنگام تعامل با انجمن خود از صدای رسمی استفاده کنند.
در حال حاضر، ادمینها در یک گروه فیسبوک پست میکنند و نشان میدهد که توسط کاربر شخصی پشت حساب منتشر شده است.
وقتی این تجربه جدید منتشر شد، پستهای Admins بهعنوان اعلامیههای رسمی ارسالشده توسط گروه نشان داده میشوند. درست مانند اینکه چگونه یک پست از یک صفحه فیس بوک نشان می دهد که توسط صفحه منتشر شده است.
مدیران صفحات فیس بوک در صورتی که ترجیح می دهند گروهی جداگانه ایجاد نکنند، این گزینه را خواهند داشت که انجمن خود را در یک فضای واحد بسازند. وقتی این تغییر انجام شد، مدیران صفحه میتوانند از ابزارهای تعدیل قابل دسترسی برای مدیران گروه استفاده کنند.
این تجربه جدید قبل از اینکه در دسترس همه باشد، در سال آینده آزمایش خواهد شد.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
منبع: اتاق خبر متا
تصویر ویژه: AlesiaKan/Shutterstock