ویژگی رله خصوصی آینده اپل چگونه بر کاربران نهایی و بازار VPN تأثیر می گذارد

رله خصوصی اپل یک رمزگذاری مبتنی بر مرورگر است که قرار است در پاییز امسال به عنوان “بتا عمومی” برای مشترکین iCloud+ ارائه شود. این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که می تواند تمام اطلاعات مربوط به کاربر ، مانند شخصی که هستید ، کجا هستید و از چه وب سایت هایی بازدید می کنید را رمزگذاری کند. این برخلاف ارائه دهندگان شبکه خصوصی مجازی خصوصی (VPN) است که معمولاً این اطلاعات را دارند. این سرویس فقط برای کاربران Safari در دسترس خواهد بود ، بنابراین کسانی که از Chrome یا Firefox استفاده می کنند محافظت می شوند.

تصویر
عکس پروفایل هکر واسیلی ایوانف هکر

@واسیلی ایوانفواسیلی ایوانف

موسس و مدیرعامل KeepSolid ، شرکتی که راه حل های امنیتی و بهره وری مدرن می سازد

هیاهوهای زیادی پیرامون راه اندازی قریب الوقوع Apple Private Relay ، افزایش رمزگذاری مبتنی بر مرورگر ، که قرار است در پاییز امسال به عنوان “بتا عمومی” برای مشترکین iCloud+ ارائه شود ، احاطه شده است. مشترکین فعلی iCloud بدون هیچ هزینه ای به طور خودکار به iCloud+ ارتقا می یابند.

رله خصوصی به طور خودکار در iPhone یا سایر دستگاه های دارای iCloud اپل بارگیری می شود و در دستگاه های آینده iOS و MacOS در دسترس قرار می گیرد.

در حالی که اطلاعات بیشتری در مورد جدیدترین نسخه اپل وجود ندارد ، بسیاری از کاربران غیر فنی محصولات اپل ممکن است یک نفس راحت بکشند که به نظر می رسد اپل تمام تلاش خود را برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر در جهان انجام می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور