ویژگی جدید لینکدین می تواند به شما کمک کند خبرنامه هایی را که باید بخوانید

لینکدین در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد ببینند سایر کاربران در کدام خبرنامه مشترک هستند.

از 11 فوریه، زمانی که شخصی از نمایه شما بازدید می کند، می تواند تمام اشتراک های خبرنامه لینکدین شما را ببیند.

لینکدین در پیامی که برای کاربران ارسال کرد، می‌گوید این تغییر را برای کمک به افراد در کشف محتوای جدید و به‌روز ماندن از روندهای صنعت ایجاد می‌کند.

این تغییر در عمومی کردن همه اشتراک‌های خبرنامه در لینکدین اجباری است و کاربران نمی‌توانند از آن انصراف دهند، حتی اگر ترجیح دهند اشتراک‌های خود را خصوصی نگه دارند.

تنها گزینه برای جلوگیری از مشاهده عمومی اشتراک خبرنامه در لینکدین، لغو اشتراک است.

طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط مت ناوارا، پیام لینکدین در مورد اشتراک در خبرنامه چنین است:

ما از اعضایی مانند vou شنیده‌ایم که خبرنامه‌ها در لینکدین راهی عالی برای جمع‌آوری دیدگاه‌ها و ایده‌های جدید در مورد موضوعات حرفه‌ای است که به آنها اهمیت می‌دهند. ما همچنین شنیده ایم که اعضا به دنبال راه های بهتری برای کشف بیشتر هستند
خبرنامه هایی که به آنها مربوط می شود.

برای کمک به این کشف، ما اشتراک‌های خبرنامه را برای دیگران از جمله در نمایه‌ها قابل مشاهده می‌کنیم. از 11 فوریه 2023، می‌توانید ببینید که اعضای خبرنامه در کدام خبرنامه‌ها ارزش پیدا می‌کنند، به همان روشی که می‌توانید علایق، صفحات و گروه‌های مشترک خود را ببینید. با این دید بهبودیافته، فرصت‌های جدیدی برای اعضا برای الهام گرفتن، همکاری و کسب دانش برای پیشرفت حرفه‌شان وجود خواهد داشت.

این تغییر برای هر یک از اشتراک‌های فعلی و آینده شما اعمال می‌شود، مگر اینکه اشتراک خود را لغو کنید. اگر ترجیح می‌دهید اشتراک‌های خبرنامه خود را به سایر اعضا نشان دهید، می‌توانید با مراجعه به صفحه شبکه من در پایین این ایمیل، فهرست کامل خبرنامه‌های خود را مرور کنید. به سادگی اشتراک خبرنامه‌هایی را که نمی‌خواهید عمومی شوند لغو کنید.»

دیدن اینکه همتایان شما در کدام خبرنامه مشترک هستند، می تواند راهی عالی برای دریافت حس مرتبط ترین محتوا در حوزه کاری شما باشد.

برای جویندگان کار، همگام شدن با خبرنامه های محبوب می تواند به آنها کمک کند تا از روندهای صنعت و فرصت های شغلی به روز بمانند.

برای کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا، آگاهی از خبرنامه‌های مورد علاقه گروه خاصی از مردم می‌تواند به توسعه برنامه‌های بازاریابی جدید برای هدف‌گیری آنها کمک کند.

ویژگی جدید لینکدین که به کاربران این امکان را می دهد تا ببینند سایر کاربران در کدام خبرنامه مشترک هستند، افزوده شده به این پلتفرم است. این به کاربران امکان می دهد محتوای جدید را کشف کنند و می تواند به افزایش اشتراک برای ناشران خبرنامه کمک کند.


تصویر ویژه: الهام بخش/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور