وقتی دیگران جرات نمی کنند ، اپل در هنر لرزش چگونه عالی عمل می کند

عکس پروفایل نویسنده

اگر کسی هستید که در سالهای اخیر مدتی از هر دو سیستم عامل پیشگام موبایل استفاده کرده اید ، شاید از این واقعیت که اپل یکی از بهترین لرزاننده ها را حمل می کند ، کاملاً آگاه باشید.

هوم … منظورم این است که با مواردی که با دستگاه های اندرویدی دریافت می کنیم مقایسه می شود. ؛) بیایید یک خط پایین لرزش را طی کنیم ، اینطور است؟

همه چیز با Macbooks شروع شد

درست از اولین رایانه Apple 1 ، اپل به دلیل تلاش مستمر در بهبود تجربیاتی که کاربران مستقیماً با آنها درگیر هستند ، مشهور است. اکنون ، در حالی که از لپ تاپ استفاده می کنید ، 2 مورد اصلی استفاده می شود – صفحه کلید و پد لمسی. و جای تعجب نیست که چرا ، هر دو یکی از اولین مواردی است که باید تعمیر شود.

Source

در حالی که اپل به سختی صفحه کلیدهای خود را درست کرده و دارد ، آنها با حذف تنها عامل نگران کننده – شکنندگی ، تقریباً در صفحه لنگر قرار گرفته اند. برای دستیابی به این هدف ، آنها یک trackpad بدون قطعه کلیک یا غیر متحرک را ارائه دادند که شدت نیرویی را که کاربر با فشار آن اندازه گیری می کند ، برای تمایز بین یک ضربه و یک کلیک اندازه گیری می کند.

مشکل

مسئله اصلی اینجا بود – کاربران باید تا چه حد عمیق فشار آورند؟ باید مکانیزم خروجی وجود داشته باشد که بتواند به کاربران سیگنال دهد تا متوقف شوند. بگذارید هر 3 حس زنده را یکی یکی در نظر بگیریم (آنها به طور واضح نمی توانند بو یا طعم فوری تولید کنند!).

خروجی بصری، شاید روی صفحه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور