وضعیت فعلی ارزهای رمزپایه در آفریقا

تصویر
عکس پروفایل Andrey Sergeenkov Hacker Noon

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

در یک نشریه مالی یاهو ، نیجریه ، بزرگترین اقتصاد آفریقا ، رتبه اول “کشورهایی که بیشتر از ارزهای رمزپایه استفاده می کنند” را به خود اختصاص داده است. این در حالی بود که این کشور در سال 2020 به عمق رکود فرو رفت.

در واقع ، حجم تجارت بیت کوین در نیجریه از سال 2020 به 400 میلیون دلار آمریکا رسید که فقط 20 میلیون کمتر از 420 میلیون دلار روسیه است. متأسفانه ، دولت کشور آفریقای صحرای صحرا در معاملات ارزهای رمزپایه با ممنوعیت نامحدود فعالیت های مبادله ارز رمزنگاری در سراسر کشور ، سخت گیر شد.

همچنین ، در یک کشور هیجان انگیز دیگر ، کنیا در رتبه 5 کشور جهان با بیشترین میزان ارز رمزنگاری شده از سال 2020 قرار گرفت. در این رتبه بندی ، کنیا درست پشت سر چین و بالاتر از ایالات متحده قرار گرفت. آفریقای جنوبی نیز در این لیست هفتم شد.

فراتر از آفریقا ، پذیرش ارز رمزنگاری شده و حجم تجارت در مناطقی از جهان با حاکمیت رژیم های اقتصادی ظالمانه نسبتاً صعودی بوده است ، که مردم را از آن مناطق جهان در تردید در اقتصاد خود قرار می دهد. بسیاری بر این باورند که این عامل محرک بزرگی در رشد ارزهای رمزپایه در مکانهایی مانند آفریقا و حتی آمریکای لاتین است.

به عنوان مثال ، در یک تحلیل دیگر از پدیده رمزنگاری نیجریه ، هزینه زیاد در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور