وردپرس اکنون توسعه وب سایت را ارائه می دهد

بازوی تجاری وردپرس اعلام کرد که آنها وارد کار تجارت وب سایت می شوند. این اطلاعیه به طور کلی مورد استقبال جامعه توسعه وب وردپرس نبود. بسیاری از آنها پاسخ آنها را نرمتر کرده و با در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر فرصت را دیدند.

تجارت وردپرس

مردم وردپرس را شرکتی می دانند که سیستم مدیریت محتوای منبع باز (CMS) به نام وردپرس را توسعه می دهد. اما وردپرس چیزی فراتر از جامعه توسعه منبع باز است که در WordPress.org میزبانی می شود.

همچنین یک سایت انتفاعی وجود دارد که در دامنه WordPress.com میزبانی می شود و میزبانی وب سایت و ثبت نام دامنه را از دیگر خدمات مرتبط ارائه می دهد.

تجارت WordPress.com بخشی از مجموعه بزرگتری از مشاغل مرتبط با وردپرس است که تحت چتر Automattic قرار دارند.

سایت های خواهر که توسط Automattic اداره می شوند شامل WooCommerce ، Gravatar ، Jetpack و Akismet و سایر مشاغل هستند.

شعار Automattic این است:

“ما نرم افزار را رایگان نمی سازیم ، بلکه آن را برای آزادی می سازیم.”

ساخته شده توسط وردپرس

اکوسیستم وردپرس رونق گرفته است زیرا توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب در ساخت و آزمایش WordPress CMS منبع باز مشارکت داشتند و در عوض آنها یک نرم افزار عالی برای ارائه خدمات ، افزونه ها و موضوعات طراحی وب دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما اکنون از مارک وردپرس برای فروش توسعه وب استفاده می شود که این یک مرحله فراتر از ارائه پلاگین یا میزبانی وب است.

سرویس نامیده می شود ساخته شده توسط وردپرس.

طبق صفحه وب رسمی:

“چه شما برای محصولات و / یا خدمات خود به یک فروشگاه تجارت الکترونیک سریع و کارآمد ، یک وب سایت جلا داده شده برای شرکت خدمات حرفه ای خود یا یک وب سایت آموزشی برای دوره های آنلاین خود نیاز دارید ، متخصصان ما می توانند آن را برای شما در WordPress.com بسازند …”

برنامه های ساخت وب سایت

سایت Built By WordPress سه نوع “برنامه ساخت وب سایت” را ارائه می دهد که روی سه نوع سایت متمرکز شده است.

  • فروشگاههای آنلاین
  • سایت های آموزشی
  • خدمات حرفه ای

این تجارت الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، سایت های آموزشی و وب سایت های خدمات حرفه ای را پوشش می دهد. آخرین دسته ، وب سایت های خدمات حرفه ای ممکن است سایت های محلی با آجر و ملات مانند یک استودیوی یوگا یا یک شرکت در حال حرکت باشند.

در صفحه فرود آمده است که “مدیر نامزدی”به پروژه ساخت وب سایت اختصاص داده می شود که به عنوان شخص مورد نظر عمل می کند.

هزینه وب سایت ها از 4900 دلار شروع می شود. اما عجیب این پیشنهاد با ظرفیت محدودی ارائه می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به گفته سایت:

“وب سایت های سفارشی با قیمت 4900 دلار شروع می شوند ، اما در حال حاضر با راه اندازی این سرویس جدید ، فضا محدود است.”

جامعه توسعه وب پاسخ می دهد

مسئله مهمی که در جامعه مطرح شده این است که جامعه توسعه وب به ایجاد وردپرس کمک کرده است. چرخش وردپرس و شروع به رقابت با آنها مانند این است که از کار خودشان علیه آنها استفاده کنید.

یک نفر توییت کرد:

“ببینید مدل کسب و کار Automattic تغییر کرده است. برای توسعه دهندگان احساس کنید این تأثیر می گذارد. در حالی که وردپرس وردپرس را ساخته است[dot]پلت فرم com و مدیریت پروژه ، این جامعه توسعه یافته بدون مزد است که آن را ساخت و به آن بازاریابی را داد که از آن بازاریابی می کنند و از آن استفاده می کنند. “

شخص دیگری Automattic و WordPress را با آمازون و اینکه چگونه آمازون محصولات خود را برای رقابت در برابر خرده فروشانی که در سیستم عامل خود می فروشند ، مقایسه کرد.

مسئله دیگر درک این است که حسن نیت نام دامنه پروژه WordPress.org منبع آزاد توسط Automattic با استفاده از نام تجاری WordPress مورد سو استفاده قرار می گیرد ، به طور بالقوه باعث سردرگمی مصرف کنندگان می شود که ممکن است ندانند WordPress.com متفاوت از WordPress.org است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مت مولن وگ ، بنیانگذار وردپرس اظهار داشت که این محصول برای رقابت با شرکت هایی مانند Squarespace است ، جایی که ممکن است افرادی که در سطح ابتدایی ایجاد یک تجارت آنلاین هستند به آن مراجعه کنند.

بنابراین هدف این است که مشاغل جدیدی را در اکوسیستم وردپرس حفظ کنیم ، در مقابل خرید در بازارهای Wix و Squarespace که در آن هیچ بازار برای توسعه دهندگان وردپرس وجود ندارد.

دیگران به دنبال جنبه روشن اعلامیه بودند تا ببینند آیا WordPress.com برنامه را برای کار با برچسب سفید توسط آژانس های معتبر باز می کند یا خیر. مت اظهار داشت که در این مورد باز است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کل جامعه مخالف توسعه نبودند. برخی اظهار داشتند که این یک رقابت جدی با جامعه توسعه وردپرس نیست ، زیرا بیشتر مربوط به رقابت با شرکتهایی مانند Wix و نگهداری بیشتر اینترنت در اکوسیستم وردپرس است.

استناد

اطلاعیه وبلاگ
اجازه دهید کارشناسان ما وب سایت رویایی شما را بسازند

رسمی ساخته شده توسط صفحه وردپرس
ساخته شده توسط وردپرس

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور