وجه نقد خاموش است ، پرداخت دیجیتال روشن است

عکس پروفایل prabhash k Hacker Noon

@پراباشprabhash k

فیلم یا کتاب پرمخاطب. همچنین از فیلم لذت ببرید

روزگاری ، پول نقد تنها چیزی بود که می دانستیم. و اکنون به سختی آخرین باری را به یاد می آورم که خرید آفلاین کردم و پول نقد پرداخت کردم. به نظر می رسد سن است. ما در این جامعه بدون پول نقد هستیم که پرداخت دیجیتال و کیف پول مجازی در دستان ماست.

خوب ، کشورهایی مانند سوئد در حال کار برای حذف پول نقد در گردش هستند. در سوئد ، تقریباً 900 از 1600 شعبه بانکی سوئد پول نقد را قبول نمی کنند ، و اتوبوس ها سالهاست پول نگرفته اند. جالب نیست؟ از این رو سوئد به عنوان پیشگام جامعه بدون پول نقد شناخته می شود.

به گفته استاتیستا ، در سال 2018 ، حدود 195.4 میلیارد دلار معامله نقدی بدون پول در آسیا و اقیانوسیه انجام شده است که بالاتر از هر منطقه است. در همان زمان ، اروپا و آمریکای شمالی به ترتیب با 192.2 و 170 میلیارد دلار معامله دنبال کردند.

انتظار می رود تا سال 2023 اروپا از آمریکای شمالی فراتر رود و انتظار می رود ارزش آسیا و اقیانوسیه تقریباً 3 برابر شود و بیش از 490 میلیارد دلار باشد.

در معاملات بدون پول کاملاً یک حرکت رو به بالا وجود دارد. انتظار می رود جهان شاهد رشد فوق العاده و یک حرکت سریع به سمت معاملات غیر نقدی باشد. اما اینجا هستیم!

  • جامعه بدون پول چیست؟
  • انواع مختلف پرداخت های بدون پول چیست؟
  • مزایای پول نقد چیست …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور