وب سایت خود را از طریق صفحات گسترده با استفاده از Monday.com و تنظیم مجدد منبع آزاد به روز کنید

عکس پروفایل نویسنده

@امیرشواتامیر شوات

من سیستم عامل های توسعه دهنده را ایجاد می کنم. من این کار را در مایکروسافت ، گوگل ، اسلک و آمازون انجام داده ام و اکنون خودم در reshuffle.com هستم

آیا تیم بازاریابی شما از انتظار برای به روزرسانی ساده وب سایت ناامید شده است؟ آیا تیم آنها در حال حاضر از Monday.com ، ابزار مدیریت تیم استفاده می کند؟

در این صورت ، ما یک راه حل سریع و آسان داریم که می توانیم از دوشنبه با استفاده از منبع بازسازی مجدد ، از دوشنبه یک روش ساختاریافته و محدود برای ایجاد به روزرسانی در یک صفحه وب (بدون ترس از بهم ریختن سایت!) ارائه دهیم – این یک راه حل برد-برد.

(افشای اطلاعات: نویسنده در حال ساخت Reshuffle است)

به علاوه ، با استفاده از رابط دوشنبه که قبلاً به آن عادت کرده اند ، بازاریاب ها مجبور نیستند با یک ابزار دیگر سر و کار داشته باشند.

بگذارید بگوییم بازاریابی می خواهد دائماً داستان های مربوط به مشتری را به صفحه وب مشتری داستان اضافه کند. این یک فرایند قابل تکرار است و همیشه حاوی همان م contentلفه های محتوایی یکسان است (عنوان ، کپی ، تصویر). شما می توانید در صورت ماندن در پارامترهایی که برای سایت تعیین کرده اید ، از استقلال لازم برای به روزرسانی این صفحه برخوردار شوید.

با ایجاد یک الگوی صفحه گسترده صفحه وب در Monday.com که اجزای صفحه را مشخص می کند ، می توانید از اتصالات Reshuffle برای ادغام صفحه گسترده در وب سایت استفاده کنید و بازاریاب ها را قادر به ایجاد به روزرسانی در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور