واژه نامه Velo لازم برای رمزگذاران: بیش از 60 اصطلاح ضروری دقیقاً توضیح داده شده

عکس پروفایل Velo by Wix Hacker Noon

@ولوVelo توسط Wix

Velo یک پلت فرم کاملاً پشته ای است که به شما امکان می دهد به سرعت برنامه های وب حرفه ای را بسازید ، مدیریت کنید و به کار بگیرید.

$ w

$ w نحو یا مجموعه قوانینی است که شما در کد خود برای انتخاب یک عنصر در صفحه خود استفاده می کنید. برای انتخاب یک عنصر ، $ w را در صفحه کد تایپ کنید ، سپس نام عنصر را در پرانتز و نقل قول ها ضمیمه کنید و قبل از نام عنصر ، هشتگ اضافه کنید. به عنوان مثال ، $ w (“# myButton”). هنگامی که عنصری را انتخاب کردید ، می توانید از API ها برای کار با خصوصیات و توابع موجود در کد خود استفاده کنید.

API

Velo API ها مجموعه ای از خصوصیات و توابع هستند که به شما امکان می دهند از کد برای کنترل عملکرد سایت خود استفاده کنید. API وجود دارد که به شما امکان می دهد با عناصر صفحه ، محتوای پایگاه داده سایت خود و سرویس های خارجی ارتباط برقرار کنید. همچنین API ها به شما امکان دسترسی به اطلاعات سایت و بازدید کنندگان آن را می دهند.

باطن

Backend بخشی در Velo Sidebar Code Files است که در آن کدی را که می خواهید از سمت سرور اجرا شود اضافه می کنید. فایلهای موجود در Backend با پسوند .js از طریق سایت شما در دسترس عموم نیستند. ممکن است بخواهید برخی از کدهای شما در سمت سرور اجرا شوند و در قسمت جلویی قرار نگیرند. به عنوان مثال ، اگر کد شما در قسمت جلویی اجرا شود ، سایت شما دارای خطرات امنیتی خواهد بود. با استفاده از ماژول های وب می توانید از طریق کد جلویی خود با کد سمت سرور تماس بگیرید.

پنل کد

شما ویرایش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور