وام های DeFi ، Stablecoins و مقدار زیادی ارز رمزنگاری شده

عکس پروفایل نویسنده

چگونه می توان وام با ارز رمزنگاری شده خود را تأمین کرد و از این طریق درآمد کسب کرد؟ اگر در مورد پول های ثابت با پشتوانه ارز رمزپایه یا وام در امور مالی غیرمتمرکز چیزی نمی دانید ، این مقاله را بخوانید.

Stablecoins ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که ارزش آنها به یک دارایی گره خورده است: ارز فیات ، ارز رمزنگاری شده ، کالا یا سبدی از همه موارد فوق.

بر این اساس ، انواع مختلفی از پول های ثابت وجود دارد که هم در مکانیسم شکل گیری ارزش آنها و هم در دارایی هایی که ارزش آنها را تأمین می کنند ، متفاوت است.

این مقاله به یکی از مکانیزم های بسیار جالب برای صدور سکه های ثابت با پشتوانه ارز رمزپایه اختصاص یافته است. از این روند در مقاله به عنوان وام وثیقه نیز یاد خواهد شد ، زیرا این نتیجه مستقیم انتشار چنین پول های ثابت است.

از آنجا که ارزش آن به در دسترس بودن ارز فیات بستگی ندارد و علاوه بر این ، حتی به نرخ ارز رمزنگاری شده که آن را تأمین می کند ، می توان این نوع ثبات پایدار را نامشخص کرد. این Bitcoin پایدار را نمی توان به درخواست ناشر مسدود کرد (مانند USDT).

ارزش پول ثابت غیرمتمرکز از طریق وثیقه اضافی با ارز رمزنگاری شده (بیشترین مقدار مربوط به اتریوم است) تأمین می شود ، یعنی این مقدار از وثیقه “وام گرفته شده” است که دارای خواص کالا در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور