هک کردن راه شما از طریق معماری میکروسرویس

عکس پروفایل Sudip Sengupta Hacker Noon

با الگوی در حال ظهور سازمانهایی که از چارچوب DevOps استقبال می کنند ، پذیرفتن معماری میکروسرویس بطور پیوسته احترام شایسته خود را کسب می کند.

در حالی که DevOps سیلوهای سازمانی را با امکان همکاری کارآمد ، ساده سازی یکپارچه سازی گردش کار و تحویل خودکار برنامه ، از بین می برد. معماری میکروسرویس به عنوان یک عامل اساسی برای دستیابی به یک مدل DevOps با توزیع یک برنامه کاربردی در چندین سرویس قابل اجرا عمل می کند. سرویس های خرد به عنوان برنامه های خودمختار کار می کنند ، از یکدیگر جدا می شوند و می توانند به طور مستقل ساخته ، مقیاس بندی و مستقر شوند. این اجازه می دهد تا تیم ها معماری برنامه را به راحتی درک کنند و خطوط لوله انتقال را تسریع کنند.

تصویر بالا یک برنامه معمولی را نشان می دهد که به مجموعه ای از ریز خدمات تقسیم شده است. هر یک از این سرویس ها اساساً برنامه های کوچک هستند که در ظرف های جداگانه میزبانی می شوند ، در حالی که از طریق یک پروکسی سرویس با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. هر موجود خارجی (به رنگ سبز نشان داده شده است) ، اعم از کاربر یا سرویس خارجی ، به جای اینکه از ریز سرویس های فردی استفاده کند ، به برنامه (از طریق API Gateway امن) دسترسی پیدا می کند.

ظاهراً ، مزایای مدل DevOps مبتنی بر مایکروسرویس ها یک سکه است. اما در ادامه ، حفظ معماری میکروسرویس نیز چالش هایی دارد. به طور خاص ، معامله …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور