هک کردن راه تجارت با تنوع انجام می شود [Infographic]

عکس پروفایل نویسنده

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

سال 2020 از سوی مشاغل به عنوان سال اختلال در زنجیره تامین یاد می شود. قبل از محدودیت های سفر و قفل شدن ناشی از ویروس کرونا ، رمز موفقیت در بسیاری از صنایع حفظ روش ناب و درست در زمان دریافت تجهیزات و موجودی ها بود.

در اوایل ماه فوریه ، 70٪ از مشاغل ایالات متحده مجبور بودند به لوازم خود دسترسی پیدا کنند تا تعیین کنند که با قفل شدن چه تاثیری داشته است.

زمانی که ایالات متحده به خودی خود قفل می کرد ، عموم مردم از مسائل مربوط به زنجیره تأمین مواد غذایی ، دستمال توالت و PPE مطلع شده بودند.

در حالی که 97٪ از کل مشاغل جهانی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفتند ، مشاغلی که بیشترین آسیب را از اختلالات زنجیره تأمین داشتند ، مشاغل کوچک بودند.

به گفته آوینندان موکرجی ، رئیس دانشکده تجارت لوئیس در دانشگاه مارشال ، “شرکت های کوچک در رحمت خریداران و تامین کنندگان بزرگ خرده فروشی هستند …. بنابراین قدرت چانه زنی قطعاً خطراتی را برای شرکت های کوچکتر ایجاد می کند. ”

برای بیش از نیمی از مشاغل مجبور به تعطیلی در طی همه گیر شدن ، تعطیلی دائمی است. مالکیت مشاغل اقلیت ها تقریباً دو برابر سفیدپوست کاهش یافت و سیاه پوستان آمریکایی 41٪ از تجارت خود را از دست دادند.

اینها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور