هکرهای کلاه سفید از بیمارستان ها در برابر افزایش حملات سایبری دفاع می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@اولیواکشاو

Keshaw Raj نویسنده محتوا است و عاشق نوشتن و انتشار در News Newtork است

رشته رادیولوژی مملو از مین های سایبری است. و فقط بدتر می شود. سیستم های تصویربرداری قدیمی با سیستم های بایگانی عکس و ارتباطات (PACS) مرتبط هستند ، که می تواند با سیستم های ضبط علمی دیجیتال (EMR) و سیستم های عالی فناوری اطلاعات همراه باشد زیرا بیمارستان ها به طور فزاینده ای به سمت سیستم های تصویربرداری شرکت حرکت می کنند. اینها اهداف نفسگیر برای هکرها است. در نتیجه نیت بزرگ اوضاع بدتر می شود.

یکی از آنها طولانی شدن وجود دستگاه های قدیمی ذخیره سازی پول است. مورد دیگر درگیری بیمار است. شرکت ها با الهام از استفاده از نیازهای قربانیان ، پورتال های مختلف بیمار را علاوه بر دستورالعمل های “استفاده خوب” فدرال ، برای دسترسی سریعتر به داده های خود ایجاد کرده اند.

کریشنا کوراپاتی در فوریه در نشست انجمن سیستم های مدیریت اطلاعات و سلامت (HIMSS) 2017 گفت: “این جایی است که آسیب پذیری واقعی وجود دارد.”

کوراپاتی ، مدیر عامل QliqSOFT ، ارائه دهنده پیام های دوستانه به پزشکان و پرستاران ، گفت که درگاه های قربانیان معمولاً کاملاً با سیستم EMR ادغام شده اند. این موضوع باعث می شود پورتال بیمار مورد توجه هکرها قرار گیرد.

حمله به تصویربرداری

سخت افزار تصویربرداری منسوخ شده و سیستم های علمی فناوری اطلاعات منسوخ شده اهداف بلامانع هستند. این سیستم ها ، اغلب …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور