هکرهای روسی وب سایت های دولت ایالتی آمریکا را تعطیل کردند | دانش مرکز داده

یک گروه هکت‌ویست که با دولت روسیه ارتباط دارد، ادعا کرده است که حملات سایبری به وب‌سایت‌های دولتی سه ایالت آمریکا: کلرادو، کنتاکی و می‌سی‌سی‌پی را مدعی شده است.
سایت های می سی سی پی و کنتاکی روز پنجشنبه به دنبال حملات سایبری روسیه کار می کردند، در حالی که پورتال رسمی وب ایالت کلرادو در اوایل روز پیامی را نشان می داد که “صفحه اصلی در حال حاضر آفلاین است”. تا بعد از ظهر پنجشنبه، صفحه اصلی دوباره به صورت آنلاین ظاهر شد.

گزارش‌های به خطر افتادن سیستم‌های دولتی ایالتی توسط گروه هکریست به اصطلاح Killnet به‌ویژه با توجه به انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده که در نوامبر آینده برگزار می‌شود، هشداردهنده است، که برای مدیریت رای‌دهی به ایالت‌های جداگانه متکی است.

اریش کرون، مدافع آگاهی امنیتی KnowBe4، در ایمیلی گفت: «در مورد این وب‌سایت‌های دولتی ایالتی، اختلال در سرویس، اگرچه ناخوشایند است، اما مشکل کمتری نسبت به نقض داده‌های مربوط به سرقت اطلاعات شخصی قابل شناسایی است». بیانیه ای در واکنش به اخبار حمله سایبری خواه تخریب وب‌سایت‌ها باشد یا آفلاین کردن آنها با حملاتی مانند حملات انکار سرویس توزیع شده (DDoS)، اعتماد عمومی را نسبت به سازمان‌هایی که این وب‌سایت‌ها نمایندگی می‌کنند از بین می‌برد.»

این مقاله در ابتدا در سایت خواهر ما Dark Reading ظاهر شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور