هوش مصنوعی چگونه دنیای ATS را تغییر می دهد

عکس پروفایل نویسنده

@ماناتالماناتال

نسل بعدی نرم افزار جذب نیرو با هوش مصنوعی.

افزایش علاقه به سیستم های ردیابی متقاضی نباید تعجب آور باشد. تحقیقات ما نشان داده است که اکثر شرکتهای مدرن در واقع از راهکارهای ATS برای نیازهای استخدامی خود استفاده نمی کنند. اما این افزایش علاقه باعث تغییر چشم انداز در سالهای اخیر شده است.

به نظر می رسد تحولات اخیر در هنگام ایجاد این راه حل ها ، استفاده از فن آوری های مخرب ، متمرکز شده است ، رئیس هوش مصنوعی در میان آنها. راه حل های ATS محبوب تر می شوند و درست هم هست. این محصولات SaaS قادرند فرایندهای اساسی استخدام را به یک استراتژی کاملاً مشخص تبدیل کنند ، استراتژی ای که تحقق آن نیاز به تلاش بسیار کمی دارد.

یک بستر استخدام خوب می تواند به استخدام کنندگان کمک کند تا استعدادهای ورودی را بسیار موثرتر از تحقیقات متمرکز بر جستجو و مرور لینکدین ، ​​ارزیابی و ارزیابی کنند.

فراتر از تأمین استعدادهای اساسی ، راه حل های ATS با استفاده از هوش مصنوعی قادر به ارزیابی و ارزیابی داوطلبان ، مطابقت آنها با مناسب ترین موقعیت و ارائه بینش امتیازدهی به مهارت ، تجربه ، تناسب فرهنگی و احتمال عملکرد خوب آنها در شرایط خاص هستند. این روش مدرن برای شرکت ها برای شناسایی مرتبط ترین و با ارزش ترین استعداد موجود است.

کیفیت نامزد

ارزیابی داوطلبان می تواند گامی سخت در جهت یافتن استعداد مورد نیاز شما باشد. اغلب اوقات ، اشکالات نامزدهای خاص فقط بعداً از مرحله پردازنده آشکار می شود. با این وجود داشتن هوش مصنوعی برای انجام بیشتر کارها در این زمینه ، شانس این را دارد که بهترین استعداد موجود همیشه به لیست نهایی راه یابد.

علاوه بر این ، این سیستم های ردیابی متقاضی مبتنی بر هوش مصنوعی فقط ممکن است قادر به یافتن اطلاعات کاندیداها باشند که از یک انسان دور است. در هر صورت ، هنگامی که ATS شما از کل کاندیداهای شما تجزیه و تحلیل می کند ، استخدام کنندگان می توانند روی کار دیگری تمرکز کنند.

صرفه جویی در زمان

چگونه می توانیم در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهیم؟

این سوال ذهن رهبر هر شرکت است. این کاتالیزور برای تغییرات عمده است که مهمترین آنها تحول دیجیتال و مبارزات جسورانه بازاریابی است. طرح این س whenال هنگام کار برای بهبود فرایندهای داخلی معمولاً به راه حلی اشاره دارد که پذیرش فناوری نرم افزار است. وقتی نوبت به استخدام می رسد ، ATS و نرم افزار جذب نیرو مهم هستند.

شرکت ها باید هوش مصنوعی را به عنوان یک نیروی کار کمک کننده که در کنار نیروی انسانی آنها برای رسیدن به یک هدف خاص کار می کند ، مشاهده کنند. به دنبال همان تفکر ، وظایف ارزیابی و امتیاز دهی به نامزدها ، تجزیه و تحلیل رزومه و جمع آوری داده ها به ATS تفویض می شود در حالی که استخدام کنندگان و متخصصان منابع انسانی روی جنبه دیگری تمرکز می کنند ، جنبه ای که توجه انسان را بیش از فرایندهای ذکر شده در بالا می طلبد.

بهره وری

در این راستا ، بهره وری نتیجه موفقیت شماست.

با استفاده از یک راه حل ATS ، شما می توانید کیفیت نامزد خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشید. با افزایش کیفیت ، افزایش زمان صرفه جویی شده ، که به نوبه خود یک کاتالیزور برای بهره وری است. این یک اثر دومینو است که با تصدی مسئولیت های ATS آغاز می شود.

شناخته شده است که استخدام بخشی است که با استرس ، مهلت قانونی و تصمیم گیری سریع رشد می کند. با نتایج نرم افزار نشان داده شده ، یک شرکت به طور قابل توجهی سطح بهره وری نیروی کار خود را افزایش می دهد. موفقیت باعث ایجاد این ذهنیت و ATS به پرورش و نگهداری صحیح آن کمک می کند.

هوش مصنوعی به عنوان یک نیروی کار کمک کننده

هنگامی که ATS بتواند از قابلیت های هوش مصنوعی استفاده کند ، به تنهایی وظایفی را به عهده بگیرد و نتایج قابل توجهی سودمند بدست آورد ، ممکن است به همان اندازه یک نیروی کار کمک کننده محسوب شود. این به معنای ساده این است که این ظرفیت را دارد که مسئولیت های خاصی را به همان روشی که نیروی انسانی شما بر عهده دارد ، به عهده بگیرد.

مسلماً توانایی های آن تا حدودی محدود است اما در پایان ، ATS همان کارهایی را انجام می دهد که یک استخدام کننده بدون آن مجبور به انجام آن خواهد بود ، و تیم شما را به یک نیروی انسانی انسانی و با کمک AI تبدیل می کند.

تا آنجا که به یک نیروی کار کمک کننده می رسد ، سیستم های ردیابی متقاضی مبتنی بر هوش مصنوعی به همان اندازه که هستند خوب هستند. کارآموزان اغلب مجبور به انجام این مسئولیت ها هستند ، اما شناخته شده است که این نوع کارهای یکنواخت و تکراری باعث ایجاد تردید می شود ، نارضایتی کارمندان را افزایش می دهد و به طور کلی فرد مورد نظر را به مسیر اشتباه سوق می دهد.

چه برای مشتریان آژانس استخدام شما باشد و چه نیازهای استعدادی درونی شما باشد ، یک تطابق بهتر زندگی را بسیار آسان می کند.

سیستم های ردیابی متقاضی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کنند برای ارزیابی پیچیده و عمیقی که به آن معروف هستند ساخته شده اند.

این نرم افزار قادر است استعداد را از جنبه های بیشتری از آنچه انسان می تواند ارزیابی کند. در حقیقت ، احتمالاً مشاهده الگویی در تجربه یک کاندیدا ، ردیابی یک مهارت خاص یا حتی قرارگیری شبکه های اجتماعی و سایر داده های وب که می تواند نامزد را کاملاً متفاوت نشان دهد ، امکان پذیر است. تجزیه و تحلیل عمیق ATS استعداد کالیبر بالاتر را فراهم می کند ، برای توانایی های خود امتیاز می گیرد و با نقشی که برای آنها مناسب است مطابقت دارد.

یک تجربه متفاوت

نرم افزار ردیابی متقاضی با ریشه کن کردن کامل ورود اطلاعات و غربالگری دستی ، زمان استخدام شما را کاهش می دهد. در نتیجه کاهش زمان استخدام ، تجربه داوطلب به طور قابل توجهی بهبود می یابد ، زیرا منابع انسانی و استخدام کنندگان فرصت دارند سریعتر به نامزدهای واجد شرایط پاسخ دهند.

بسیار آسان است که بتوان از مزایای هوش مصنوعی در جهان سیستم ردیابی متقاضی نام برد. اما باز هم می توان برای هر صنعتی که این فناوری به آن تزریق می شود ، همین را گفت. این یک علامت مشخصه از بهبود کارایی ، تجزیه و تحلیل مبتنی بر یادگیری ماشین و رفتار انسان ، و فن آوری مخل است که می تواند فرایندهای استخدام شما را در آینده منجنیق کند.

قبلاً در https://www.manatal.com/2020/11/05/ تأثیر-هوش-مصنوعی-در-جهان-جهان /

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور