هنر استقرار مش سرویس

تصویر
عکس پروفایل Hacker Noon تعریف نشده

مش سرویس گام منطقی بعدی برای غلبه بر چالش های امنیتی و شبکه ای است که مانع استقرار و استفاده از کانتینرهای Kubernetes می شود. از مزایای استقرار مش سرویس در اینجا بازدید کنید!

با افزایش پذیرش میکروسرویس ها ، به دلیل افزایش چشمگیر تعداد خدمات ، پیچیدگی های جدیدی برای شرکت ها بوجود آمده است. مشکلاتی که برای یکپارچه باید فقط یکبار حل می شدند – مانند انعطاف پذیری ، امنیت ، انطباق ، متعادل سازی بار ، نظارت و مشاهده – اکنون باید برای هر سرویس در معماری میکروسرویس ها رسیدگی شود.

در 2020 Cloud Native Survey، بنیاد رایانش ابری Cloud (CNCF) دریافت که استفاده از مش سرویس در تولید نسبت به سال گذشته 50٪ جهش داشته است.

این وبلاگ اطلاعاتی را در مورد برخی از مش های سرویس مورد استفاده عمومی ارائه می دهد و دلایلی را که شرکت ها برای مدیریت ترافیک مش سرویس را در نظر می گیرند ، مشخص می کند. در اینجا ، ما بحث خواهیم کرد ،

  • سرویس مش چیست؟
  • مزایای استفاده از مش سرویس
  • ابزارهای محبوب سرویس مش مانند ISTIO

سرویس مش چیست؟

مش سرویس یک زیرساخت قابل تنظیم برای مدیریت کلیه ارتباطات شبکه میان پردازش سرویس به سرویس در محیط ابر با استفاده از API است. مش سرویس در کنترل و نظارت بر نحوه اشتراک داده های قسمت های مختلف برنامه با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور