هنرمند برای ایجاد ون گوگ با مجموعه NFT ساتوشی ناکاموتو ملاقات کرد

تصویر
عکس پروفایل روزالین هکر نون

@روزالینروزالین

کار با @ Yacooba.com با استفاده از فناوری های Blockchain برای تضمین آینده صنعت بلیط رویداد.

علیرضا کریمی مقدم ، هنرمند کارتونیست اهدا شده ، کارتونیست ، با استارتاپ Yacooba بلاک چین همکاری کرد و مجموعه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد 12 NFT با عنوان “Van Gogh & Satoshi Nakamoto: The Meetup” ایجاد کرد.

علیرضا کریمی مقدم ، این روزها در پرتغال زندگی می کند ، یکی از مشهورترین کاریکاتوریست های ایرانی با حرفه ای بین المللی در 30 سال گذشته است که در چندین جشنواره هنرهای گرافیکی در ایتالیا ، ترکیه ، چین ، پرو ، کرواسی ، جوایز و افتخارات را جمع آوری کرده است. صربستان ، رومانی ، کوبا و بسیاری دیگر. او یک هنرمند پیشگام است که با آثار هنری “زندگی فانتزی با ون گوگ” در جهان مشهور است و در آن او با یادگیری و ردپای اجتماعی چالش برانگیز ، اما روان ، یادگیری و سواد اجتماعی را ایجاد کرد و به آنها اجازه داد “ردپای ون گوگ را” برای مردم “تغییر دهد” و به آنها احساس ” لذت زندگی و یادگیری ”. تماشاگران سراسر جهان با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند و دیدگاه متفاوتی را به زندگی و آثار ون گوگ باز می کند.

مجموعه NFT “ون گوگ و ساتوشی ناکاموتو: ملاقات” یک برخورد خیالی بین این دو نویسنده انقلابی را نشان می دهد که هر اثر گرافیکی نمایانگر گفتگوهای آنها در مورد طبیعت انسان ، عشق ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور