همه برای فیس بوک و گوگل کار می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@لیندونوزونلیندون

ساخت ابزار مالکیت داده برای همه. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ازن. گوگل سابق ، فیس بوک سابق

یک کارخانه اتومبیل سازی را تصور کنید که کارگران بی نام در یک مجموعه پراکنده تمام روز و تمام شب ماشین های گران قیمت تولید می کنند. هزاران اتومبیل براق و گران قیمت در هر میلی ثانیه از خط خارج می شوند و بلافاصله در سراسر جهان به خریداران ثروتمند منتقل می شوند و روزانه 195 میلیون دلار سود برای این شرکت خودروسازی به دست می آورند.

به نظر غیرممکن است ، درست است؟

نه اگر همه روی زمین کارگر باشند و کار را رایگان انجام دهند. این سیستم غیرممکن مدرن است که توسط Big Tech امکان پذیر شده است.

شما کارگر آزاد هستید.

شرکت های بزرگ فناوری ابزارهای خوبی مانند News Feed و Search در دست ما قرار می دهند و به ما می گویند زندگی ما برای آن بهتر است. در واقع ، ما به آنها نیروی کار رایگان می دهیم.

هر زمان که ما در سایتی مرور می کنیم ، نظری می دهیم ، مانند ، مشترک می شویم ، خرید می کنیم ، ما در حال استخراج داده های طلای داده برای این شرکت ها هستیم که به نوبه خود داده های ما را به پشت میله های شمش های صحیح خود جمع می کنند و در خدمت شرکت های بزرگ دیگر برای ثروتمند کردن یکدیگر هستند.

این معامله یک طرفه فناوری است که همه ما بیش از یک دهه قبل در آن ثبت نام کردیم و اکنون همه ما در حال از دست دادن این معامله هستیم.

داده ها تمام می شود ، پول وارد می شود (هر سال 2 تریلیون دلار). قطعه ما کجاست؟ مگر ما نیستیم که محصول را می سازیم؟

شرکت من،

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور